Gå til innhold

Nye 20" felger

Ranger emnet

JOLASE

Anbefalte innlegg

Det var stilig!

Har du noen flere bilder?

Har du en tråd om bilen din egentli?

Er litt nysjerrig!

Takk takk.

Ja jeg har flere bilder.

Nei jeg har desverre ikke noen tråd om den.

Men det er jo en Fk da.

Chippa.

3" jt fra turbo med en demper.

Senka 40mm med gule koni

Hallsjø styling

Sota alle ruter.

Mange deler i interiør som er lakkert i bilens farge.

Hvite blink rundt om da.

S60 side blinklys.

Nytt volvo emblem i grillen kommer snart.

Pluss mye småting.

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil:) overaskende kult med chrome felger:P mn mørke grønne biler passer chrom:P ikke sansen for chrom speilane jeg heller:P mn har ingen ting mot m3 speil;)

Takker for det. Jeg har et annet sett med m3 speil også, de er lakkert i bilens farge. Men jeg synes det passer bra med krom speil og krom felger.

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Jeg har et annet sett med m3 speil også, de er lakkert i bilens farge. Men jeg synes det passer bra med krom speil og krom felger.

jepp d jør jo på en måte det da:P mn skulle kansje hatt et par extra chrom detaljer? klart alle har sin smak da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten. ser du skriver nyt volvo emblem kommer i grillen snart. skal du ha den nye typen med blå og sølv logo? i såfal hvilken type skal jeg kjøpe for å få den til og passe i den gamle ramma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider