JChE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Heisann! det satt en slange mellom disse to stussene,slangen har utvendig dim på ca 30mm.Den var helt morken og ubrukelig. Er den til veivhusventilasjon eller er det noe annet mystisk? Det var en oljefilm og masse rusk inni slangen... den går fra toppen og ned i blokka ser det ut som... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Sikkert veivhusventilasjonen ja. Hvilken bil? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Opel corsa(signatur)... ja kan virke sånn. Er det normalt med litt olje fra denne slangen? Kanskje ved litt slitt motor(160000) Sliter nemlig med oljelekkasje som jeg ikke klarer å spore,og når jeg fant denne slangen som var helt morken var det jo ugler i mosen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Veivhusventilasjonen lufter jo bunnpanna, så normalt med olje i denne ja :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg