Pingvin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Igår var jeg så dum at jeg satte meg inne i en bil som hadde en beruset sjåfør. Og ble da selvsagt stoppet... Det jeg lurer på nå er hvilken straff jeg som satt på kan få. Det skal sies at jeg til nå har kjørt scooter å driver med oppkjøring til bil. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Var du edru? eller har du noen som helst mulighet til å kunne si at du var så full at du ikke visste hva du gjorde? har du innrømt at du visste sjåføren var beruset før du satte deg i bilen? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingvin Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Var du edru? eller har du noen som helst mulighet til å kunne si at du var så full at du ikke visste hva du gjorde? har du innrømt at du visste sjåføren var beruset før du satte deg i bilen? Var ikke edru nei. Det har seg sånn at sjåføren greide å punktere dekket, så mens de fikset det så kom det en annen bil å plukket opp meg, som hadde en edru sjåfør. Og en liten stund etter jeg dro fra det stedet kom politiet å fersket dem. Så politiet vet ennå ikke at jeg satt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Var ikke edru nei. Det har seg sånn at sjåføren greide å punktere dekket, så mens de fikset det så kom det en annen bil å plukket opp meg, som hadde en edru sjåfør. Og en liten stund etter jeg dro fra det stedet kom politiet å fersket dem. Så politiet vet ennå ikke at jeg satt på Hvis ikke kompisene dine forteller det de til politiet så er du fri... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Uansett om dem sier du var med er det sjanser for å ikke bli tatt. FLAKS Jeg satt på med en kompis en gang han var drita full og det var jeg også. Vi lå i ca 100km/t i en 60 sone, da kom blålysa bak oss. Bånn gass og kjørte som noen idioter i et byggefelt for å prøve å riste dem av oss. Gikk jo ikke da vi kjørte en Mazda B2200 pickup sak hehe. Vi skjønte jo at det ikke gikk så jeg kasta meg ut av bilen i fart å ut en skråning, og sprang som en helt da jeg trodde politiet ikke så meg. Det gjorde dem selfølgelig å etter et kvarter lå jeg i håndjern. Dem fakka han som kjørte etterhvert også.. Når vi kom ned på politistasjon fant vi ut at vi måtte rømme, så vi sparka oss løs fra dem som holdt oss og sprang.. Blei derette hevd i bakken av 5 politimenn med pepperspray. Neste morran var det avhør og vi sa det som hadde skjedd.. Han som kjørte mista lappen, og jeg gikk fri med en STRENG advarsel:) Ikke noe oppfordring til å fyllekjøre, men poenget var at hvis man ikke har noe på rullebladet og er grei med politiet i forklaring så kan man ha jæææææææævli flaks! Det var siste gangen for meg hehe!! Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er du beruset enda? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hvem jeg? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er du beruset enda? haha, skulle tro det Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Uansett om dem sier du var med er det sjanser for å ikke bli tatt. FLAKS Jeg satt på med en kompis en gang han var drita full og det var jeg også. Vi lå i ca 100km/t i en 60 sone, da kom blålysa bak oss. Bånn gass og kjørte som noen idioter i et byggefelt for å prøve å riste dem av oss. Gikk jo ikke da vi kjørte en Mazda B2200 pickup sak hehe. Vi skjønte jo at det ikke gikk så jeg kasta meg ut av bilen i fart å ut en skråning, og sprang som en helt da jeg trodde politiet ikke så meg. Det gjorde dem selfølgelig å etter et kvarter lå jeg i håndjern. Dem fakka han som kjørte etterhvert også.. Når vi kom ned på politistasjon fant vi ut at vi måtte rømme, så vi sparka oss løs fra dem som holdt oss og sprang.. Blei derette hevd i bakken av 5 politimenn med pepperspray. Neste morran var det avhør og vi sa det som hadde skjedd.. Han som kjørte mista lappen, og jeg gikk fri med en STRENG advarsel:) Ikke noe oppfordring til å fyllekjøre, men poenget var at hvis man ikke har noe på rullebladet og er grei med politiet i forklaring så kan man ha jæææææææævli flaks! Det var siste gangen for meg hehe!! Haha, beste historien jeg har hørt på leeenge! :chairshot Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Var du edru? eller har du noen som helst mulighet til å kunne si at du var så full at du ikke visste hva du gjorde? har du innrømt at du visste sjåføren var beruset før du satte deg i bilen? kan være halvdau av alkoholforgiftning og det vil ikke hjelpe deg en dritt i retten. At du er så full at du ikke har dømmekraft er ikke formildene i noen som helst retning, kanskje bare til å ikke drikke så mye alkohol neste gang. Hvis bilen ikke var din får det ingen betydning for førerkortet ditt. Du er bare skyldig i dårlig vurdering og bør tenke på at du er glad for at du lever eller ikke sitter i rullestol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Du er nok av kroken skal du se :) Er du heldig og ingen av kameratene dine nevner navnet ditt så vil du jo ikke høre noe fra politiet i heletatt. Det som er litt kinky her er at man er egentlig personlig ansvarlig for å sjekke om sjåfør er ruset og om han har lappen osv. Så hvis de er jævlige nok tror jeg de kan finne noe å ta deg på, men det har jeg aldri hørt om så det går nok bra! ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg