ole12 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Heisann. sigarett-tenneren fyngerer ikke, når jeg trykker den ikke så kommer den rett ut igjen. Jeg merket på lyset i bilen at det sekundet jeg trykker den inn så dimmer ned lyset. Og trykker jeg den inn mange ganger så bler den "litt" varm. Hvordan kan jeg fikse den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ny tenner?.. 39,90 på tema Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ok så trenger bare en ny da? Trodde det var noe relee greier jeg. Fordi jeg skal kjøpe sånn lys til speedoen og turtelleren på bilextra, og det kobles bare til sigarett tenneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Et bimetall som utvider seg, ved en en gitt temperatur, og lighteren spretter ut. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg