ole12 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har lekt meg rundt om kring på Corrado forumer, og kom over dette her: http://www.dubdesignindustries.com/audilights/ Lurte på, hvor vanskelig er det å få til dette her? Har veldig lyst å prøve, men lurte på hva jeg trenger for å montere og sånt. Noen som har peiling? Evt. Prøvd ut dette? Ser så "fresh" ut med de lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 tipper det er ganske vanskelig, ganske dyrt, og umulig å godkjenne. Det står ganske detaljert i den guiden hvordan man gjør det, og med litt fingernemhet, går det vel :-) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvis noen har lyst til å prøve å lage noen kan jeg sansynligvis skaffe billige lykter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvis noen har lyst til å prøve å lage noen kan jeg sansynligvis skaffe billige lykter:) a4 lykter? hvor billige evnt?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsfro Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Noen som vet hvor jeg kunne fått tak i en slik front-spoiler i Norge? Den tøffeste jeg noen gang har sett på en Corrado:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Noen som vet hvor jeg kunne fått tak i en slik front-spoiler i Norge? Den tøffeste jeg noen gang har sett på en Corrado:) DubDesign som lager den, tviler på at de har noen importør i Norge.. De holder til i Canada, har mye kult :) Vurderer sterkt de dørlistene de har :) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsfro Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Falt for den fronten med en gang:)! Men blir vel fort for dyrt å bringe til Norge:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg