Pacman Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Har en E36 touring og i den har jeg kjørecomputer i midtkonsollet.. problemet er at jeg bare ser hva som står der i sterk sollys rett mot displayet.. når det er mørkt ute, ser jeg ikke hva som står der.. er det noe måte å få ut hele denne saken og evt. sjekke om det er dårlig kontakt eller om det er noen LED's som er gående ? noen tips fra folket? Begynner jo å bli kaldt ute og jeg vil se ute tempen :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 jeg har samme prob.må visst skifte hele greia.koster ca 800.-motortechnik mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvis du stikker handen inn under kjørecomputeren, i "solbrillerommet" og kjenner under, der er det et hull hvor du kan trykke opp en klips. så kan du dra ut komputeren, du må nok lirke litt. Det er pærer som du kan skifte i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 kanskje litt off topic, men lurte på om noen visste om Tempen på Computeren viser riktig. Har en følelse av at min viser i alle fall et par grader for varmt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 jeg har sjekket tempen en del på min og den viser som regel 1-2 grader for mye.er ikke så verst det synes jeg. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Bytta pærer og da ble det lys i den :) men.. problemet er nå at tempen står på -37 grader celcius.. er kjørecomputern helt mos da? Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Noen guide til hvor jeg kan sjekke dette? eller noen tips? :) Hadde av kontakten bak og satt den på igjen uten at det hjalp.. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg