Galskap2k Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hei! nå var jeg så utrolig heldig og rydde på låven her en dag, og kom over ett sideskjørt til granada.. disse er vistnok utrolig skjelden, har dog vært mange granada'er på gården oppgjennom tidene, fant en motorsport frontleppe for de som vet hva den er for mange år siden. men poenget er, at jeg kun fant ett sideskjørt, og trenger igrunn 2, siden det er 2 langsider på en bil.. det som er fint att det er helt 100% symmetrisk, så det har ikke noe si hva som er foran og bak, men spm. er nå. hvordan kopierer jeg dette på lettest mulig måte? skjørtet er i glassfiber fra før av, og jeg har mye polyesterduk og slikt liggende etter båtlapping så hadde vært fint og kunne bruke noe av det :) Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hei:) Du finner mye nyttig informasjon på "How to"-forumet. F. eks: http://www.bilforumet.no/how-to-forum/81647-lage-plugg-og-st%F8pe-form.html Lykke til:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap2k Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 den how'to'n skjønte jeg ikke så mye av, hva blir det orginale sideskjørtet brukt til? og hva har han imellom? :S noen som kan forklare litt nermæere? Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap2k Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hvordan funker det og kle sideskjørtet jeg har med alu folie, og legge glassfibermatter på? trenger ikke noe form for masseproduksjon, kun ett sideskjørt til og ett spm: fester glassfiber seg til treverk? Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg kan svare siden det er jeg som har laget tråden det snakkes om :-) Det orginale sideskjørtet blir kun brukt somn en plugg til å støpe en form av, etter det er den søppel. Når pluggen var lakkert og vokset ble den påført 2 lag gelcoat og deretter flere lag glassfibermatte og polyester. Når dette er herdet ferdig er det bare å skille det fra hverandre og forma er klar til støping av sluttprodukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg