Pedal to the metal Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hvordan styling vil du/dere anbefale til Honda crx og hvor mye vil det koste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Anbefaler ny eksos, felger og diskret senking på 30-40 mm. Alt annet anses som voldtekt... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Tenkte mer på bodykit.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Voldtekt... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Styling til Honda Civic/CRX får man jo slengt etter seg overalt hvor man ferdes! Rart de ikke har begynt å selge det på Statoil ennå!? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Så sippete folk er her da.... Bilen blir jo 20 ganger kulere med bodykit da...hvordan kan det anses som voldtekt:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 svar på spørsmålet hans da!!:mad: Ta kontakt med RACK her på forumet. Han har full peilingen;) Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Takker for et seriøst og hyggelig svar Lars:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 her kanskje? http://www.eautoworks.com/html/search-1-CRX~AeroGear~Body~Kit.htm Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Norske forhandlere av styling til Honda, og kan sikkert skaffe mye snacks til CRX: AST Performance Capri Zone tuning Carstyling Crazy Tuning DRD Fast Guy Import Tuning Pole Position Powerzone Thaulow TSI Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 http://www.topstyling.no flere kit der, men jeg har hørt at topstyling ikke skal være helt bra ifølge flere på club-honda forum, men ast har også masse bra i bergen....skjekk på club-honda forum, der får du masse bra svar vet du;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 http://www.importfan.com Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg må jo bare anbefale WingsWest, da jeg har dette selv). Men synes det ser ganske bra ut, og har fått mange hyggelige tilbakemeldinger. Bra utvalg til de fleste Honda-modeller. Pris er vel fra middels til dyrt. Mvh Syrre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Syrre hvor fikk du tak i dette Wingwest kittet og hva ligger prisen på for et komplett sett? Jeg var på AST performance og så på styling til Crx og da kom jeg over et bodykit som jeg fikk hakeslepp avyummy: Mugen flared i glassfiber Noen som har erfaringer eller som vet noe om pris og passform på dette kittet?kiddie yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by tekNetium Styling til Honda Civic/CRX får man jo slengt etter seg overalt hvor man ferdes! Rart de ikke har begynt å selge det på Statoil ennå!? Jeg kan foreslå det for sjefen min. Kan hende han er keen på å begynne å selge det... :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg