Gjest sicarlse Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 de skal inn i en stasjonsvogn. 5.25". frontsett: http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112&products_id=706 bak: http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_118&products_id=746 evt noen som har noen andre anbefalinger i prisklassen under 2K? haster, da jeg skal legge inn bestilling i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ESK 130 foran, DCX 130 bak. Eventuelt kan du strekke deg til ECX 130 bak, eller spørre Pål pent om litt rabatt. Ser ingen grunn til å bruke de beste elementene bak, det er jo foran man sitter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 takker... men DCX130 er jo koax? tenkte jeg ville ha litt mindre vocal der bak. er jo foran man sitter:) derfor valgte jeg HV130:)men bør kanskje gå vekk fra HV130 tror jeg ja. men er det å anbefale å ha hertz foran og annet merke bak? elr funker det best å kjøre samma merke? disse skal jo drives bare av cdspilleren. har forresten sendt mail til de med noen spm. men ikek fått svar enda. stod ikke oppgitt no tlfnr heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 jepp. da blir det dcx130 bak og esk130 foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tror ikke du vil angre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 epifant: men fant en butikk i evje sentrum, med samme utvalget som installbay på hamar. tingene skal være på plass innen fredag, i bilen. derfor tror jeg jeg må kjøre til evje for å handle. vet du no om denne butikken? de er forresten vanskelige å få tak i per tlf:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg har ingen problemer med å anbefale gutta i Evje, selv om de kan være tøffe å få tak på. Eller så har du Soundstyling.no i Lundeveien 44, 4700 Vennesla, som også kan selge deg det du trenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 syns du bør vurdere morel og.. veldig gode priser og enorm lyd:) http://www.morel.no Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 problemet er FRAKT! fikk beskjed av broren til bestekompisen min om at han skulle ha nye høytalere. så jeg tilbød meg å hjelpe han. tingen er at han er på hovden nå( for dere som ikek vet er evje på vei opp til hovden) og han kunne muligens handla med seg de hertz høytalerne på veien da. han bor heller ikke i krsand, så han tar turen bortover på fredag. i tillegg er han helt grønn, og har sikkert aldri sett bilstereo i heile sitt liv. men er det noen butikker som klarer å levere det til torsdag, så skrik ut:) har sondstyling nettside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 soundstyling.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 tnx^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg