240 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er det noen som har noen erfaringer med andre senkesett enn Lesjöfors feks. Sachs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 jamex, siger som fan, mykere enn lesjö.. sachs har vel bare org, som senker 25mm elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Takk da får det bli lesjö på denna å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Inter Alloy monterte jeg på en 745 i 2003, en kompis eier den nå, står fortsatt i spenn, og senkinga noe det samme. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 men er den like stiv som med lesjö da?? bak er det jo alt for mykt med lesjö, men foran funker det greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 derfor en kombinerer med bilstein sprint dempere;) vil nesten kalle det et must sålenge en skal senke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 seff. må man ha no stive dempere å.. men skal det bli skikkeli stivt må man ha stive fjærer og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 nye fjører på dempere som har gått 150 000 km++ = mykt anyhow liksom. kjøp nye dempere sammen med lesjo, jeg har Billstein racing på 740n med lesjo og jeg sitter og hopper i bilen på dumper, stivt nok for vei, for mykt for bane kjøring. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg