Mouh Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hallo! noen som har en brukt diff m/hus til en billig kr, dette er da til en 2l 8v automat, hvis det har noen betydning. evt om noen vet hvor jeg kan få tak i en billig ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Da er det kjekt å vite om du har ASD (sperre) eller ikke. Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 uhm ,joa det er nok det på den.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 da er det vanskelig å få tak i:O men det er ikke unormalt att diffen uler på 190 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 har samme ulinga på bilen min en 190 har hørt at det kan være lageret, misstente først diffen eller ei drivknute. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 men er det slik at den uten ASD ikke passer på en bil som har ASD eller ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 du kan nok bytte diffen til en utn sperre, men da må du bytte drivakslinger også:( pluss koble bort asd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ja, oki.. da må jeg vel bare se om jeg kan finne en brukt med ASD da.... Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janiiboy Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 uling i diffen har ikke nokke å si, kjenne dei som har hatt samme problemet, åsså overhalt heile drit å d blei bare d samme. men noen som har peiling på lamell sperra på 2.3 16V ? sperra mi driver å svikter heile tiden, kansje en smule sliten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg