Margeir Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hei jeg har ett lite problem med alarmen min en enforcer 600M sikkert en gammel alarm.. Men problemet er att når jeg låser bilen så går alarmen på og den uler som et helvete.... P.S veit ikke hvor jeg skal sette detta innlegg. Margeir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Sikkert en sensor som ikke er helt god Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 hei jeg har ett lite problem med alarmen min en enforcer 600Msikkert en gammel alarm.. Men problemet er att når jeg låser bilen så går alarmen på og den uler som et helvete.... P.S veit ikke hvor jeg skal sette detta innlegg. Margeir Jeg har tilsvarende problem med min enforcer alarm, så henger meg på posten... vet ikke om min også heter 600M, hvor står det? Har lurt litt på om det er "glassknuse" sensoren som er ustabil hos meg da, for alarmen går ofte hvis det er spesielle lyder rundt bilen, men er ikke sikker.. Det blinker bare på venstre side når alarmen går, eller trykker på knappen...(fjernstyrt) Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 fant denne tech manual http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enforcer/600/600m.htm fikk fiksa problemet med veit ikke åssen jeg fikk det til... sendte også mail til enforcer i taiwan og fikk detta til svar... "Dear Sir Thank you very much for your e-mail! Please kindly note E-600M has discontinued for long time! Please kindly contact with our distributor in Norway and find out whether they can be any help on this matter. BRANDON AS Tel: 47-23-233-524 e-mail : jan.age.brevik@brandon.no Attn: Mr. Jan Age Brevik Best Regards Wendy Han Superior Electronics Corporation P.O. Box 57-81, Taipei 106, Taiwan, R.O.C. Tel: +886-2-2378-6161 Fax: +886-2-2378-6163, +886-2-2738-4970 E-mail: mailto:whan@superior-elec.com Website: http://www.enforcer.com.tw/" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg