terkel Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hey tenkte eg sko lakere bremsetrommlene å kallipperne:jail så vet hvilken lakk maling en skal bruke hvor mye varme utvikles det rundt der ?? mer en 90grader?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hey tenkte eg sko lakere bremsetrommlene å kallipperne:jail så vet hvilken lakk maling en skal bruke hvor mye varme utvikles det rundt der ?? mer en 90grader?? bengalakk eller bare gå te ein lakkerings sjappe så har di d:) eg brukte hammerslaglakk eller ka d hette fra biltema...funka fint d! Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hammerrite funker også fett. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terkel Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 bengalakk eller bare gå te ein lakkerings sjappe så har di d:) eg brukte hammerslaglakk eller ka d hette fra biltema...funka fint d! fine får prøva det då:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terkel Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hammerrite funker også fett. får prøve noe av det dere skriver då men kan eg bare lakera opp å det då tenke på varmeutvikling???alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg slengte på Hammerrite på både kalipere fremme og tromler bak på min G3, og det holder ennå (1 år siden ca). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg og har svart hamerrite på mine kaliptere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Arcanol funker nok bra.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terkel Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 kjøpte meg en lakk på ei lakeringsjappe som tålte 300 grader eg fønka heilt fint bag men ikke så bra fremme pga at det kom bremseveske på lakken etter den var ferdig herdet sef .,,., så da rant en del lakk vekk for H..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Duplicolor har en egen caliperlakk hvis jeg ikke husker feil. Den skal tåle både varme og væske. Kan skaffes på Torshov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg