GurK- Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hey, mista lappen med 149 i 90 sonen så nå har eg blitt fotgjenger i 9 måneder, og snart fengselsfugl :jail Spørsmålet e ka tid kan eg forvente å få lappen og ka menes med "delvis ny førerprøve", datoen eg kan få lappen tilbake er 22.desember, så hva må jeg gjøre for å fa lappen tilbake og når kan dette skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Så lenge du har mista den for over 6mnd, så må du kjøre opp på nytt. Er vel bare å begynne å søke om å få den igjen når det begynner å nærme seg, men i værste fall må du vente alle ni måneder. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Jeg mista den i 139.15 i 80 og tokk bare oppkjøring igjen.. Jeg fikk også 9 mnd og ikke fengsel/bot:)Du må bare huske at når du søker igjen så må den innom politiet og tilbake til bt og det tok 1 mnd for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jepp, delvis ny førerprøve betyr oppkjøring. jeg spurte politiet da jeg var i avhør hva delvis ny førerprøve betydde, og han sa, nesj, er vel bare ei lita runde med biltilsynet. det var det altså ikke. en helt vanlig oppkjøring :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jepp, delvis ny førerprøve betyr oppkjøring. jeg spurte politiet da jeg var i avhør hva delvis ny førerprøve betydde, og han sa, nesj, er vel bare ei lita runde med biltilsynet. det var det altså ikke. en helt vanlig oppkjøring :driving Hva legger du i "ei lita runde med Biltilsynet (STATENS VEGVESEN)" da? De aller fleste ville vel oppfatte det som at det var ei oppkjøring. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 du sier noe der. tok det vel som han sa, ei lita runde med biltilsynet.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Fengsel for å kjøre for fort er bare idioti ass... mye annet man ikke får fengsel for som er værre.. Møkkaland Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayjo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Så hvis man uheldigvis hadde kjørt i noen i slike hastigheter så har dette og vært idioti.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Fengsel for å kjøre for fort er bare idioti ass... mye annet man ikke får fengsel for som er værre.. Møkkaland Vi får se om du mener det samme når du runder 35 år og har småbarn i huset. Da er det ikke så kult at folk fiser rundt uten lys i 150 km/t i 30-sona like rundt hushjørnet. Jeg tror nok at det er du som er idioten her. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hw- Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg mistet lappen for 14måneder siden, og nå begynner det å nærmer seg slutten for straffen. (18 måneder) er det noen som vet om jeg må ta teorien på nytt og evt ta dem igjen? Siter http://www.team-heimdal.com '83 volvo 242dl 16v turbo 355hk 510nm '90 Volvo 240Gl stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg mistet lappen for 14måneder siden, og nå begynner det å nærmer seg slutten for straffen. (18 måneder) er det noen som vet om jeg må ta teorien på nytt og evt ta dem igjen? Her er det så mange variasjoner at jeg faktisk ikke har noe i nærheten av kontroll engang... Men jeg vet i alle fall at dersom du mister lappen i prøveperioden (to år fra du får lappen), må du ta hele pakka (praktisk og teoretisk førerprøve) på nytt for å få lappen igjen. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 du må ta teori og oppkjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg