Gå til innhold

Senkesett?

Ranger emnet

VW Larsen

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe senk straks til golfen min og lurer da på om dere har noen erfaringer :D

Tenkte egentlig bare på senkefjærer først , men svinger over mot justerbart nå :D

Noen erfaringer om forskjellige merker? Har en kompis som har testa vmaxx på en corrado og sier at det er veldig greit og billig. Noen andre som har testet det evt som kan komme med forslag til meg?

Skal trolig gå ganske lavt....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kw V2 har jeg .. veldig fornøyd.. samme med FK silverline X

er disse jeg kan annbefale selv..

weitec er vel heller ikke så vært har jeg hørt , men ingen egne erfaringer:)

om du er inntresert kan jeg høre litt ang bra priser på fk i alle fall

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart, konge om du har ca pris ihvertfall ja... så kan jeg se hva det blir til... :D

Bruker dere ekstra stag når dere senker endel? blir vel kanskje 40-50mm den skal ned fra orginal golf høyde minst...

skal du senke den 40- 50 mm fra orginalt gti senk så må du bytte stabstaget, det må du bytte bare du senker 10- 20mm fra 20 mm orginal senken på gti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du senke den 40- 50 mm fra orginalt gti senk så må du bytte stabstaget, det må du bytte bare du senker 10- 20mm fra 20 mm orginal senken på gti...

Dette problemet hadde ikkje vi på 4motion, er det allerede r32 stag på disse bilene eller, heller ikkje noe problem med bunnpanna som mangen andre har slitt med har eg sett..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider