Gå til innhold

Bmw

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

ja... jeg er tilbake

greide ikke holde meg mer enn ca 4mnd :D denne modden startet egentlig før Evo'n, men jeg ga den opp... så starta jeg igjen, og slutta... så tok jeg den opp igjen for en stund sia, og har holdt på med den siden da :)

org:

E46org900x599.jpg

Chop:

E46pink900x598.jpg

"high" rez:

http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/photoshop/?action=view&current=E46pink.jpg

mvh

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsbra modd,ser virkelig at denne har tatt tid,eneste jeg stussa litt på er den realistiske kvaliteten,ser mer ut som en toon enn en modd.Men just keep it going :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhh. hva kan man si? jeg skjønner bare ikke hvordan det går ann. åsså liksom... ja. nei.hvær gang jeg ser en ny mod av deg så tenker jeg "wow, denne er jo enda råere enn den forje" jeg trodde ikke det gikk ann å få til så lenge jeg... å når man sitter å studerer den så blir den bare bedre å bedre. alle de små detaljene som du får til så sinsykt bra. du er å blir konge neon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen, du blir bare bedre og bedre du...:volvsmile

men en, pirke greie, er det ment at det skal være et sete bare, eller er det en WIP?

men de var drit rå!!

skulle ikke evoen din inn på Hall of Fame?

men jeg synes også at denne skal inn på hall of fame, synes dere andre at den er HOF verdig?

Stå på, trykk din egen bil i gatebil!!! :prayneonmuffler:pray

High Octane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen, du blir bare bedre og bedre du...:volvsmile

men en, pirke greie, er det ment at det skal være et sete bare, eller er det en WIP?

men de var drit rå!!

skulle ikke evoen din inn på Hall of Fame?

men jeg synes også at denne skal inn på hall of fame, synes dere andre at den er HOF verdig?

Stå på, trykk din egen bil i gatebil!!! :prayneonmuffler:pray

når man ser på resten av "intreøret" så ser det veldig ut som att det bare skal sitte ett sete i den ja... det der er så gjennomført att du kan se det på buret att det bare skal sitte ett sete der... er nåkk ikke no wip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så bra som Evoen, felgene var ikke av den beste kvaliteten og bakgrunnen passet heller ikke så godt inn. Pluss noen litt merkelige vinkler

Men jøsses, dette er det beste vi ser her, jo mer jeg ser på den, jo mer detaljer ser jeg, og jeg begynner å gruble på hvordan du får det til.

NESTEN HOF.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider