Passat1.8T Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Heisann folkens.. Jeg har tenkt litt i det siste på å senke passaten min, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe det og hvilket merke jeg skal velge. :S noen som har noen bra sider eller butikker hvor dem har bra senkesett? er det noe forskjell på billig og dyrt? Har bare tenkt å å senke med fjærer i første omgang. Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 senkefjærer duger de, men bare husk å kjøpe noen som senker mere fremme enn bak.. 55/40 er en bra kombinasjon;) http://norskbildelsenter.no/ http://www.autospar.no/ Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat1.8T Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ok.. skal se hva jeg finner.. men hvordan er det med å senke mer enn 40mm uten nye dempere? Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ville ikke senket med orginal dempere. Sjekk ut streetdesign.no sine FK sett.. koster ikke allverden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat1.8T Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ville ikke senket med orginal dempere. Sjekk ut streetdesign.no sine FK sett.. koster ikke allverden. Takk for sia! :D Setta dær var da greie og bilige nok.. men har ikke den beste lønna :P så jeg tenkte at jeg skulle begynne med kun fjærer, for å så etter en stund bytte dempere.. Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg