Gå til innhold

resirkuleringsventil, erfaringer?

Ranger emnet


habbe89

Anbefalte innlegg

virtual: der var det endelig en som skjønte det og var litt flinkere til å uttale seg! :):)

 

Med dump slipper man ut lufta, slik at impelleren kan spinne fritt, og lade raskere etter girskift..

 

opprettholde ble kanskje litt feil, men at man får opp trykket litt raskere igjen etter girskift med dump blir vel litt rettere sagt.

 

:):) satser på at "benglepetter" retter meg om det er feil :):)

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, går vel bra.. Men vil du bli kvitt problemet med at den stopper må du fjerne blendinga å sette dit ventilen igjen.

 

Er vel mest sannsynlig en slik ventil som står på turboen med tre skruer som er blendet?

 

men vet ikke om det er slik på noen 940er, men på 740n min med ft og lh2,2

så satt det en svart plast ventil mellom slangene på turbosia, er det en slik som er blendet, så har jeg en du skal få.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke, går vel bra..

 

fint å første komme med så krappe påstander, og så et par innlegg senere, dette.. :camper:

 

__________-

hva er det du vil ha bilde av? en org resirk ventil, eller en eftermarknads? org sitter innebygd i turboen din, på skrått opp/frem, helt nærme der luft-ut av turboen.. et 3kanta lokk med ei umbraco skrue i hvert hjørne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

benglepetter, jaja, det jeg kunne tenkt med cockface, er et bilde av en resirk som noen kansje hadde montert på bilen sin, foreksempel vis du kjøper en resirk fra foreksempel TS-racing om man kunne lagt ut et bilde av den, men vis det er så jævla vansklig, så driiiitt i det (t)hore!

 

Dere andre, takk for svar. det står mye her som jeg prøver å ta lærdom av, så takk takk..

Volvo v70 2.0se -98

volvo 940lt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår