Gå til innhold

sotefilmen lå i baksetet....

Ranger emnet

Ja__9

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
heisann gutta!

slenger inn at når dere soter ruta, ta vare på den blanke folien, legg vann oppå sotfilmen og legg denne over igjen. da kan dere bruke den medfølgende spåden uten at det blir riper i selve sotfilmen.. :)

mvh stine

(som nok engang ikke gadda å logge ut jens;))

Så smart! Det hadde jeg aldri i verden klart å pønske ut selv! :helpme: Nå fikk jeg nesten lyst til å gå ut og prøve det ut. :yak:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Haha. Hvem er det som har vært så onskapsfull å klistre denne tråden? :D Me like!

Dro nå litt på smilebåndet når jeg leste dette her ja. HAHA

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skal vi ikke snart få se bilder av noen ferdig sota ruter :)

hei igjen alle sammen! har hatt en aldri så liten pause med å sote ruter etter at det var rett på sadface da hele filmen som jeg hadde klistret så pent opp datt ned igjen :thumb prøvde igjen for noen dager siden, men resultatet var ikke tilfredstillende så bilen skal leveres til RIIS bilglass neste uke en gang så har jeg noen å klage til hvis sotinga faller av igjen :iconsm hehe

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

hehe... man for jo sotfilm uten lim og vistnok, litt tykk gummi som man bare kan stryke på og ta av når du vill. men den holder ikke lenge vist nok, har aldri prøvet det selv...

tips:

for å sette på folie på bakruta er å stryke den på med vann og varme og skjære den til akkurat passe, men dette gjør du på utsiden, med bakpapiret mot deg, så tar du den av, tar tre dråper zalo og en spruteflaske med vann, og setter det på på innsiden, utenbakpappiret, vill gi ett bra resultat dersom du gjør det nøye, og ikke haster deg, å slikkep å kutte opp sotfilmen i strimler:)

clio 1.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, du får sotefilm uten lim. Og ja, disse funker ikke lenge, om i det hele tatt. Broderen skulle sote med sånn film, og jeg sa til han at det der virka ikke, men han hadde troen på dette her. Men det gikk mange timer - og enda hang ikke sotefilmen på vinduet selv om bruksanvisning iherdig ble fulgt. Dette prøvde jeg jo å forklare han før han begynte, siden jeg for mange år siden skulle sote noe så enkelt som bakruta på Golfen 82 som jeg hadde. Kjøpte noe sånt på biltema tror jeg det var. Biltema har mye bra, men hold dere langt unna sotefilmen - om det selges der enda... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, "dårlig ånde". Jeg har ikke testet den typen der, ei heller dagens solfilm på kjøkkentema, men dengang de hadde en blåfarvet film (med lim) la jeg rundtom på to biler, og det satt mer enn godt nok det. Det fant jeg ut da jeg ble påkjørt i den ene bilen og fant ut jeg skulle rive av filmen foran etter føre var prinsippet.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

hei du skabby. Det jeg sa var at sotefilmen uten lim som er beregnet på å sitte på ruta di ved hjelp av luft og kjærlighet må du holde deg langt unna! Men med lim så holder vel de fleste filmer på markedet! Merker jeg en viss subtil hinting om at techno er dårlig :)??

Kanskje du skulle gått får en slik sotefilm uten lim på du da... :) Kanskje du hadde fått den til å sitte også du :) hehee

neida...

Jeg mente da ikke å si at sotefilmen ikke holdt, men den uten lim den holder ikke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider