Razzy Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 5200, for coilovers (justerbare dempere med fjærer) og TUV papirer, til en opel corsa b. Er det billig? Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 det høres nesten for billig ut.. er det rundt om? er jo omtrent d man betaler for et sett me senkefjører og dempere.. er det i en butikk eller over nett/fra en venn/tjuvgods? og er prisen med rabatt? Kan jo være at settet er krute godt, men jeg ville ihvertfall forsikra meg om det ved å spørre noen som har testa d. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razzy Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det er via en nettside på nettet, han hadde et sett igjen sa han. Det er lagerutsalg.. Har sagt jeg skal ha dem, merke var G&M. Har et bilde på pc'n her. Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ah, da kan d hende du gjør et røverkjøp! løp og kjøp spør du meg :) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg