texas_ranger Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 heisann, nå har jeg endelig fått manna meg opp til og prøve denne lakk sprøyta mi, gikk igrunnen ganske greit MEN! når jeg lakkerer så kommer det i rykk og napp. det fiser fælt. dette gjør såklart at det blir vanskeligere og lakkere. noen som har noen tips om hva det kan være? har på TO vannfiltere og kommer nok av vann i begge to, men når jeg prøver og tømme kompressoren kommer det ikke en dråpe ut kan det kome av? hvordan kan jeg bli kvitt vann problemene? holder en liten knapp på at det er vann som føkker det opp for meg, syntes jeg så noen små dråper vann som drypte ned av pistolen når jeg lekte meg med resten av lakken som var igjenn. hvorfor kommer det vann? er det slangen min som lager problemene eller kompressoren? takker for svar mvh Texas_ranger edit: har prøvd med forskjellige trykk og innstillinger på sprøyta men ingenting hjelper. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hvordan er resultatet på lakken? er det bobler/flekker i lakken? hvis det ser ut til at det er vann som renner fra sprøyta, får jeg ikke det til å stemme. et eller annet er tett, ev.t du må demontere sprøyta og rense den skikkelig. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hei! Jeg har ikke lakkert i så alvor lang tid, men jeg kjenner problemet. Uansett hvor mange vannutskillere du setter på, så hjelper det ikke hvis de ikke er plassert rett på "systemet". Etter litt prøving og feiling hos meg, så har jeg begynt å sette opp alt på denne måten: Kompressor ->lang slange ->vannutskiller-> liten slange-> Sprøyte Den lille slangen som jeg nevner, er på ca. 1 meter. Jeg fester vannutskilleren på ryggen, og derfra en meter slange til sprøyta. Enda bedre er det hvis du setter vannutskilleren RETT på sprøyta, men da blir sprøyta vanskelig å manøvrere. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Du har ikke for liten kompressor da? Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Det har nok med kompressoren å gjøre! det som er viktig når du skal bruke komprssoren til sprøyte er ikke hvor mange bar men hvor mange liter i minutet den klarer. MVH bZerk Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.