Gå til innhold

Polo - lydtrykk prosjekt (MYE bilder)

Ranger emnet


klovnster

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

vel.. skjedd endel.. bytta ut mellomtone og midbass med morel elate og morel hybrid ovation.. og er nå blitt RÅ lyd.. skal slenge ut en haug med bilder jeg, så får dere spørre om hvert enkelt bilde om det er noe dere lurer på :P

 

IMG_0724.jpg

 

IMG_0727.jpg

 

IMG_0728.jpg

 

IMG_0731.jpg

 

IMG_0732.jpg

 

det var bare noen random bilder.. heretter komer poster som er kopiert rett fra bilstereoforumet :)

 

 

 

 

jess da.. nå skjer det ting igjen.. vært en tur hos pål (installbay) nå akkurat og hentet litt greier :D

 

1pk Vibroplast

1pk Bimast Bomb

2pk Bitoplast

1pk Splen

 

img_-2.jpg

 

 

 

 

jaja, hadde tenkt til å legge ut alt seinere i kveld, men here goes:

 

før:

img_001-5.jpg

 

etter:

img_002-3.jpg

 

edit: ser helt rævva ut, men så bedre ut etter å ha klemt delene litt bedre på plass :)

 

 

 

 

jo.. åsså flere bilder..

lekte litt med bagasjeluka.. var ett lag brownbread der fra før, så slang på et lag med bomb og et lag med splen..

 

img_003-4.jpg

 

img_005-3.jpg

 

måtte seff ha litt bitoplast på dekselet og :p

img_-3.jpg

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delte opp posten litt jeg, da det blei litt mye greier..

 

img_small.jpg

 

 

 

 

oppdatering!!

 

demping av tak sto på planen..

 

 

tak ute.. eller.. inne da..

img_001-6.jpg

 

ja, jeg veit.. biltema sux.. fy faen jeg HATER biltema mattene!

img_002-4.jpg

 

så et bilde av orginale VW demping.. PAPP :D

img_003-5.jpg

 

sånn ser det ut når man tar av biltema matter..

img_004-3.jpg

 

så over til dempinga.. slang på 2 lag med BOMB jeg :)

img_006-3.jpg

 

så slang jeg på et lag med vibroplast..

img_007-2.jpg

 

så til slutt splen..

img_009-2.jpg

 

fy faen for en forskjell ^^

hadde ikke trodd det hjalp så mye nei.. :)

 

 

 

 

SÅ, mine damer og herrer! NYTT UTSTYR!

 

IMG_0794.jpg

 

IMG_0801.jpg

 

IMG_0803.jpg

 

IMG_0796.jpg

 

IMG_0811.jpg

 

img_003-6.jpg

 

img_-4.jpg

 

SÅNN, det var alt.. spør i vei :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldigt bra ut dette her :)

 

Skulle ha dempet taket på bilen min også, men det gikk ikke helt sånn jeg hadde tenkt.

 

Taket er så gammelt å sprøtt. Så når jeg begynnte å rive i det. så knakk det flere plasser, i tileg så er stoffet i taket festet opp rundt takluka. så måtte ha begynnt å kutte av det der i tilegg. Så det ble bare til at jeg klemmte taket fint på plass igjen før det ble helt ødelagt.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldigt bra ut dette her :)

 

Skulle ha dempet taket på bilen min også, men det gikk ikke helt sånn jeg hadde tenkt.

 

Taket er så gammelt å sprøtt. Så når jeg begynnte å rive i det. så knakk det flere plasser, i tileg så er stoffet i taket festet opp rundt takluka. så måtte ha begynnt å kutte av det der i tilegg. Så det ble bare til at jeg klemmte taket fint på plass igjen før det ble helt ødelagt.

 

finnes alltid en løsning vettu ;) bare å trekke om taket det, så syns det ikke om det knakk noen steder.. dempe taket er et MUST :)

 

anlegg med bil rundt! =) trur da detta blir bra

 

hehe, er blitt bra allerede :) veide bilen med utstyr inni.. uten de batteriene og bagasjerommet ikke påbegynt..

 

1320kg..

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D mye av det samme som jeg har nå jo...

morel dotech ovation 4"

snart 2x10 RE og en 12" for fun.

xt 800.2

 

åssen spiller morel settet? er det det til 4k veil. pris eller?

hadde ikke penger til det jeg:(

 

og er det RE8 i tillegg? eller 10"? gi meg tilbakemelding på åssen det spiller:) får subbene mine snart.(endelig)

la inn bestilling på RE8, men var litt redd for at de ikke ville dytte nok baki en 240, så tok RE10.

 

har du noen porta kasseforslag til RE 10 eller? helst porter på midten.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye av det samme? :P

 

samme produsent ja.. hehe.. men LANGT ifra samme du har ;)

 

hadde forsåvidt dotech ovation før :)

 

RE8 tok jeg med meg for morroskyld.. skal bygge en kasse i morra og teste de til det ytterste :p og xt 800.2 tok jeg med fordi en jeg kjenner skal ha.. hehe..

 

er absolutt utstyr som funker godt til normalt bruk, men dette er ikke normalt bruk ;)

 

har 2 morel sett..

 

Morel Elate 6,5" 2998,-

Morel Hybrid Ovation 4" 3898,-

 

ang kasse.. så kan du finne kassemål på http://www.reaudio.com :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes alltid en løsning vettu ;) bare å trekke om taket det, så syns det ikke om det knakk noen steder.. dempe taket er et MUST :)

 

Taket er laget av noe tynt materiale som ligner på en mellomting mellom spon og papp. Det sprakk og løste seg opp over alt når jeg begynnte å rive i det. Hadde jo vært fint å få det dempa, men er redd for at det bare er småbiter igjen av taket hvis jeg tar det ned.

 

Har jo prøvd å gjør anlegget i bilen mest muligt gjennomført. Å brukt de pengene som trengs for å få til dette. Men det har også blitt mye å prøve seg framm med ting å lære av det.

 

Har veldigt lyst til å kjøpe en litt nyere bil å få begynnt helt fra bunn. Så bruke det jeg har lært av arbeidet på denne bilen, til å få en veldigt gjennomført og bra instalasjon. Akuratt nå blir ikke det så aktuellt hverfal. Siden de pengene jeg har ekstra må gå til å kjøpe inn resten av anlegget.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår