krt_ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har en rar dunkelyd av og til når bilen står i ro og jeg svinger til den ene siden. Har heist bilen opp og vrikket og tatt forskjellige "undersøkelser" av oppheng osv for å sjekke drivknuter , lager osv men det viste ikke tegn til slakk noen plass. så jeg kom fra til at det må være noe løst/gåen i toppen av støtdempertårnet og tenkte da at jeg skulle skifte den foringen som sitter der (begynner med det som er billigst). men hva i all verden heter den??? finner ikke på nett noe som heter støtdemperforing osv. Noen som vet hva jeg skal lete etter? sikkert noe rå-enkelt :uhhmmwhat?: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Passaten? Man har lager i toppen av fjærbeinet. De kan ha en tendens til å bli dårlige. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Passaten? Man har lager i toppen av fjærbeinet. De kan ha en tendens til å bli dårlige. Okei. Supert, vet du det eksakte navnet på delene jeg trenger? slikt at jeg kan bestille på nett og kanskje spare noen kroner :) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Okei. Supert, vet du det eksakte navnet på delene jeg trenger? slikt at jeg kan bestille på nett og kanskje spare noen kroner :) Det heter fjørbeinlager, selges f.eks på Norsk Bildelsenter : http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0247&ASP=3001649&Type=VW&Model=Passat&Year=1995 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Toppers! Tusen takk Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg