Gå til innhold

Felger..

Ranger emnet


RunarSim

Anbefalte innlegg

hva er det det går i!? klarer ikke holde meg, men ene felgen her er jo værre enn den andre!? brock B1 er og blir jo en klassikker, og er vel det eneste som er nevnt i denne tråden som under hvilke som helst omstendigheter kan passe en 940, om det ikke er til vinterbruk eller noe sånn der det ikke gjør noe at felga er leie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

940 MED Brock B1 felger jeg tenkte på;) Bare felgen kan jeg gå på butikken å sikle på hele tida, men gidder ikke kjøpe om det ikke gjør seg på bilen min:P

 

 

Edit;

Går det an å få pressa på 9,5x18 på 940? Eller blir det i det breieste laget?

Eventuelt noen som har formeninger om disse felga?

http://www.molway.com/shop_show_vara2.asp?ID=2207

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av de to første felgene måtte det blit brock felgen. men egentli så kan jeg ikke si at jeg likte noen av dem:P sorry men smaken er som baken:P er heller ikke verdens største fan av brock b1:P men compomotive felger kunne funka;) eller eiker e1 vist du vil ha masse kant;) finnes mye fint å få;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940 MED Brock B1 felger jeg tenkte på;) Bare felgen kan jeg gå på butikken å sikle på hele tida, men gidder ikke kjøpe om det ikke gjør seg på bilen min:P

 

 

Edit;

Går det an å få pressa på 9,5x18 på 940? Eller blir det i det breieste laget?

Eventuelt noen som har formeninger om disse felga?

http://www.molway.com/shop_show_vara2.asp?ID=2207

 

spørs vel med det innpresset...eller?

 

edit:

 

kan du ikke bare slenge på disse da? :D

 

960.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår