Gå til innhold

Spørsmål om trimming av Volvo 360

Ranger emnet


M.K.89

Anbefalte innlegg

hvorfor skulle ikke det gå?

 

Det er at det ikke er godkjent med mer enn 140 hk pga bremsene som sitter der orginalt.

 

Orginale motoren i 360n er en helt vanlig rødblokk, så du kan bare gjøre som en 240, 740, 940 osv. Turbo, eller N/A trimming.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurte på det siden folk som hadde trimmet sin 360, hadde byttet ut motor:D

 

Det er fordi b230 passer rett i 360, er praktisk talt identisk med b200 (bortsett fra småting som bånnpanne, peilepinne etc, men det bare bytter man over)

 

B230 = mer volom = litt mer hk og endel mer nm.

Også er b230 så mye trimmet at det er lett å finne trimdeler til de. Men det er ikkeno i veien med å trimme en b200, er jo samme motoren. Kan derfor bruke samme delene. 530 toppen som sitter orginal på b200 i 360 er faktisk en fin topp å trimme videre på. Blir vel sett på den 3.beste orginal toppen etter storebrødrene 405 og 531..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår