lulle Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 trans am var å kjika litt på nettet og fant dette.. "ka dåkker byr" jeg for min del har skjemtes å kommet kjørende me slike endestusser. men smaken er som baken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 trans am var å kjika litt på nettet og fant dette.. "ka dåkker byr" jeg for min del har skjemtes å kommet kjørende me slike endestusser. men smaken er som baken... Likte du ikke hengefeste :knock: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nei hver sin smak! Men i mine øyne var ikke det der spesiellt pent nei! Mangler vel bare kuskallen på panseret! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nei hver sin smak! Men i mine øyne var ikke det der spesiellt pent nei!Mangler vel bare kuskallen på panseret! jaggu har den slepekrok. såg ikke d førr nu..ja ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Trans AM er tåfft!:D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Skiltet var vel forsåvidt styggere en eksosen. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 skiltene... hadde enda de stussene vært lengre mot midten og ikke stukket så langt ut så kunne det sikkert sett ok ut. eller, kanskje ikke. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Kan den være registrert for bruk både i Polen og USA tro? Ser sånn ut på skilta! Håper nå ikke dette setter standarden for Polsk amcarhobby! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Alle Trans-ams skal jo være sorte med gulltrim.. dette vet alle.. go Bandit go.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg