Frogg_Frost Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 lenge sea sist nå gitt. men fikk lyst til å lage en. så slengte jeg den ut her. bare eb kjapp en da. men vet ikke om jeg egentlig liker å sette ned panseret på en evo. det blir liksom ikke en evo lenger. kom med synspunkter. Org: Mod: Update: fiksa litt speil å litt på fangeren. pluss litt små plukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 det var tøft! bra jobb gjort med panseret. vet ikke helt om jeg likte de blå stripene.. fin modd! :D Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 EVO goes skyline! men fin mod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 det var tøft!bra jobb gjort med panseret. vet ikke helt om jeg likte de blå stripene.. fin modd! :D nei. jeg ville ikke hatt slike striper hvis jeg hadde eid en men jeg bare kjeda meg så jeg laget litt forskjellig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 EVO goes skyline! men fin mod! ja. når du sier det ser jeg den er litt skyline... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Lite gjort, men det som er gjort er kjempebra! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Lite gjort, men det som er gjort er kjempebra! jeg har så dårlig fantasi... noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Ny frontfanger og fjerne det gule i blinkerne? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ny frontfanger og fjerne det gule i blinkerne? da blir det jo en skyline. det er jo ikke det som er pointet... det skal jo se ut som en evo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg