Glenn` Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hehe,mulig ja.er vell litt mer enn 220hk ;) får kom å titt så snart æ får tid :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ser bra ut dette, hva heter de felgene på 3dje bilde? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Meget pent, bra med masse bilder og info,lykke til videre!! (nesten så jeg angrer litt på at jeg skal selge 282en min..) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ser bra ut dette, hva heter de felgene på 3dje bilde? 18" 100+ qualifer felger (om jeg husker rett) har de på 245en nå edit: fant ikke mye når jeg søkte på nettet så det spørs om det var det de heter, men det er i allefall noe veldig likt, men ligger på martins.no under 2002 sortimang i allefall, nr 10 der. Meget pent, bra med masse bilder og info,lykke til videre!! (nesten så jeg angrer litt på at jeg skal selge 282en min..) på at du SKAL, dvs du kan ombestemme deg, angre gjør man etterpå. jeg er sikker på at du vil angre uansett. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 JEG kommer IKKE til å angre på at han selger den:D Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 rå den 240en der,sett mye bilder av den for mange år siden:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hey. Vil først gratulere med ungen. Regner med du ikke blir med å flytter til sverige nå? Hehe Neida har kjøpt meg hus her i norge selv jeg nå. Så skal bygge masse bil selv. Hvis du da ikke selger din veldig billig til meg ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 om jeg drar dit med v8`n så blir det neppe banekjøring.breisladd hadde vært kozy, men, skal være glad om jeg kommer meg dit i det hele tatt. treffet er jo "24 - 26 august" og ungen min blir et år den 25. Er da vell perfekt å feire Bursdag i Grom Breisladd med en V8 240? :D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hey.Vil først gratulere med ungen. Regner med du ikke blir med å flytter til sverige nå? Hehe Neida har kjøpt meg hus her i norge selv jeg nå. Så skal bygge masse bil selv. Hvis du da ikke selger din veldig billig til meg ;) Takker for det, nah, ser ikke ut som om det blir sverige på meg nei, ikke med det første i allefall, leter etter hus selv jeg, eller, kjærringa leter etter hus, jeg ser mest etter garage, med hus. vi får se, når jeg får liv i den skal jeg vurdere hva som skal skje videre med den! Er da vell perfekt å feire Bursdag i Grom Breisladd med en V8 240? :D Mvh Gunnar Bodø :volvsmile naaaaah, ikke ifølge kjærringa, å såklart skjer ALT akkurat den helga, dvs parken festival bodø, sommertreffet på mo, og en sverige tur en kompis planla å ta meg med på. men skal jo uansett prioritere bursdagen, men en sniktur til Mo, det hadde vært noe. men er vell bare å glemme. ska å skru nu snart, satsa på å få toppan på og innsug++, kanskje justert ventilene. Har lenge grua mæ tell å begynne å mekke sammen motoren, men nu, så e det bærre kos, høre på Jokke & valentinerne kiddie og mekke. mhhhh. mulig jeg skal kjøpe 245 delebil, så da blir det kanskje litt deler til vogna (og til salgs), tenkte å bytte dører ol om lakkering blir aktuelt. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ser ut som om det e kjærringa som e sjefen hær i gården^^ ;) Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Takker for det, nah, ser ikke ut som om det blir sverige på meg nei, ikke med det første i allefall, leter etter hus selv jeg, eller, kjærringa leter etter hus, jeg ser mest etter garage, med hus. vi får se, når jeg får liv i den skal jeg vurdere hva som skal skje videre med den!QUOTE] Har funnet meg hus med innebygd garasje. Så er ikke langt å gå for å skru. Til sommeren skal jeg bygge verksted her. Så da blir d iallefall seriøst mye tid på bil ;) Dere får komme dere nærmere svenske grensen her ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 stemmer HPfreak! litt oppdatering, montert topper, løftere,vippearmer og støtstenger. mens jeg holdt på med dette begynte jeg å fundere på om akslingen mellom oljepumpa og fordeleren virkelig passet i det lille hullet... det gjorde den ikke, den skulle vært montert fra undersiden når jeg monterte pumpa, så da var det bare å demontere bunnpanna, å da for jo såklart pakninga. får gjøre som det ble anbefalt meg, silikon på ene siden, fett/gris på andre siden av pakningen, eller, har mest tru på silikon i alle retninger. jaja, da må æ på "butikken" i mårra oxo. :sleeping:sleeping:sleeping ikke lett med unge, kun tid å skru på natta:p hær ser dokker litt ka æ har plagdes me i allefall (ustøddig på handa, og mob): Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 ahhhh, endelig! litt shaky pic men.7 ferdig kl 0230 i natt, så da er det stort sett bare å sette på plass tror jeg! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 244a var jo bare skamgrom da. hvordan er interiøret? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 nah den e ikke så strøken inni, er blåe r-sport og svart det meste, også tak, er så lenge siden jeg kjørte at jeg husker ikke, får shine opp litt, å legge ut bilde. skal hente bilen nå snart er planen, har bare sjekket til den en gang på et år nå. står på et "lager" Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg