Gå til innhold

JEPS: "244 V8" og "245Tic"

Ranger emnet


JEPS

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette, hva heter de felgene på 3dje bilde?

18" 100+ qualifer felger (om jeg husker rett)

har de på 245en nå

 

edit: fant ikke mye når jeg søkte på nettet så det spørs om det var det de heter, men det er i allefall noe veldig likt, men ligger på martins.no under 2002 sortimang i allefall, nr 10 der.

 

Meget pent, bra med masse bilder og info,lykke til videre!! (nesten så jeg angrer litt på at jeg skal selge 282en min..)

på at du SKAL, dvs du kan ombestemme deg, angre gjør man etterpå.

jeg er sikker på at du vil angre uansett.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg drar dit med v8`n så blir det neppe banekjøring.

breisladd hadde vært kozy, men, skal være glad om jeg kommer meg dit i det hele tatt. treffet er jo "24 - 26 august" og ungen min blir et år den 25.

 

 

 

Er da vell perfekt å feire Bursdag i Grom Breisladd med en V8 240? :D

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.

Vil først gratulere med ungen. Regner med du ikke blir med å flytter til sverige nå? Hehe

Neida har kjøpt meg hus her i norge selv jeg nå. Så skal bygge masse bil selv.

 

Hvis du da ikke selger din veldig billig til meg ;)

 

 

Takker for det, nah, ser ikke ut som om det blir sverige på meg nei, ikke med det første i allefall, leter etter hus selv jeg, eller, kjærringa leter etter hus, jeg ser mest etter garage, med hus.

 

vi får se, når jeg får liv i den skal jeg vurdere hva som skal skje videre med den!

 

Er da vell perfekt å feire Bursdag i Grom Breisladd med en V8 240? :D

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

 

naaaaah, ikke ifølge kjærringa, å såklart skjer ALT akkurat den helga, dvs parken festival bodø, sommertreffet på mo, og en sverige tur en kompis planla å ta meg med på.

men skal jo uansett prioritere bursdagen, men en sniktur til Mo, det hadde vært noe. men er vell bare å glemme.

 

ska å skru nu snart, satsa på å få toppan på og innsug++, kanskje justert ventilene.

 

Har lenge grua mæ tell å begynne å mekke sammen motoren, men nu, så e det bærre kos, høre på Jokke & valentinerne kiddie og mekke. mhhhh.

 

mulig jeg skal kjøpe 245 delebil, så da blir det kanskje litt deler til vogna (og til salgs), tenkte å bytte dører ol om lakkering blir aktuelt.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, nah, ser ikke ut som om det blir sverige på meg nei, ikke med det første i allefall, leter etter hus selv jeg, eller, kjærringa leter etter hus, jeg ser mest etter garage, med hus.

 

vi får se, når jeg får liv i den skal jeg vurdere hva som skal skje videre med den!QUOTE]

 

Har funnet meg hus med innebygd garasje. Så er ikke langt å gå for å skru. Til sommeren skal jeg bygge verksted her. Så da blir d iallefall seriøst mye tid på bil ;) Dere får komme dere nærmere svenske grensen her ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer HPfreak!

 

litt oppdatering, montert topper, løftere,vippearmer og støtstenger. mens jeg holdt på med dette begynte jeg å fundere på om akslingen mellom oljepumpa og fordeleren virkelig passet i det lille hullet... det gjorde den ikke, den skulle vært montert fra undersiden når jeg monterte pumpa,

så da var det bare å demontere bunnpanna, å da for jo såklart pakninga.

får gjøre som det ble anbefalt meg, silikon på ene siden, fett/gris på andre siden av pakningen, eller, har mest tru på silikon i alle retninger.

 

jaja, da må æ på "butikken" i mårra oxo.

 

:sleeping:sleeping:sleeping

ikke lett med unge, kun tid å skru på natta:p

 

hær ser dokker litt ka æ har plagdes me i allefall (ustøddig på handa, og mob):

DOH.jpg

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nah den e ikke så strøken inni, er blåe r-sport og svart det meste, også tak, er så lenge siden jeg kjørte at jeg husker ikke, får shine opp litt, å legge ut bilde. skal hente bilen nå snart er planen, har bare sjekket til den en gang på et år nå. står på et "lager"

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår