Gå til innhold

Japse-Techno

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Har fått litt dilla på japse-techno,eller for å beskrive det på en annen måte,japanske artister som lager usannsynlig rask elektronisk musikk.

Noe lignende av musikken til Ayumi Hamasaki,og mye av musikken fra initial D.

Noen som har andre artister som lager slik musikk,eller youtube-linker?Hadde vært morsomt å fått litt variasjon i musikken :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mest ut som du er på jakt etter eurotrance-låter fra diverse artister.. Eller sikter du til noe mer konkret? Ayumi Hamasaki har lite "usannsynlig rask elektronisk musikk", men har et par remix-album hvor det er en del eurotrance.. Som forøvrig er dritkult, og er musikkstilen som går igjen på Initial D.

Ooog siden jeg er på jobb akkurat nå, husker jeg ikke flere artister som har slik musikk :P Men har en fin playlist hjemme, kan prøve å huske tråden til senere.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorér innholdet i videoene om det ikke skulle passe seg, men her er noen sanger jeg hører på nå og da (JPop, doujin-musikk, videospillmusikk etc. etc.). Dette er et ekstremt begrenset utvalg av det jeg hører på av Japanskprodusért "techno", men det var alt jeg fant liggende og slenge på Youtube. Sjekk også http://ssh.ne.jp for gratis nedlasting av musikk produsert av S.S.H. (Saitama Saishu Heiki; Saitamas siste våpen) selv.

"Hideki Naganuma - The Concept of Love"

"Megumi Hayashibara - Get Along"

"Tommy February6 - Hey Bad Boy"

"Tommy February6 - Je t'aime, Je t'aime"

"Tommy February6 - Choose Me or Die"

"S.S.H. - 六十年目の東方裁判 ~ Fate Of Sixty Years"

S.S.H. - Fighting of the Spirit (Tales of Phantasia)"

"S.S.H. - Merciless Goddess (Original)" (noe lavt volum)

"Daisuke Ishiwatari - Feel a Fear (Guilty Gear)"

EDIT:

Man kan også bruke edit.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du hinter mye til slik musikk som er på slutten?!

den er jævli fet! men hvem faen har denne?!

Riktig,akkurat slik som den på slutten,slike sanger gir meg gåsehud så lenge volumet er høyt nok.

Qyvind Ryeng: Mye morsomme linker,skal sjekke de nå :D

EDIT:Kom over denne sangen når jeg søkte på initial D,fy søren,alt av går på hele kroppen stiller seg opp når volumet øker.DØDSDEILIG :D

http://www.youtube.com/watch?v=qvef3cZ91o8

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qyvind Ryeng: Mye morsomme linker,skal sjekke de nå :D

Ingen problem, Qansy.

EDIT:Kom over denne sangen når jeg søkte på initial D,fy søren,alt av går på hele kroppen stiller seg opp når volumet øker.DØDSDEILIG :D

http://www.youtube.com/watch?v=qvef3cZ91o8

Night of Fire er selve definisjonen på Eurobeatmusikk, men det er "Niko" som har originalen. "Dream" er en JPop-gruppe som i likhet med mange andre coverer andres musikk i tillegg til å også produsere sin egen innimellom.

Mere musikk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider