jyztrik Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hvis man bytter olje selv på en 98 modell vil varselet for oljeskift tilbakestilles eller er dette noe et verksted må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 vil ikke resette av seg selv, men du kan resette dette uten å dra på møller, det står fremgangsmåte i instruksjonsboka.. hvis du ikke har den så bare gi beskjed så skriver jeg fremgangsmåten her:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jyztrik Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 fant det ikke der jeg. Gidder du og legge det ut eller? Det er en 98 modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 sendt pm.. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg vil gjeren også ha den:) Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nopussy Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 vil ikke resette av seg selv, men du kan resette dette uten å dra på møller, det står fremgangsmåte i instruksjonsboka.. hvis du ikke har den så bare gi beskjed så skriver jeg fremgangsmåten her:) Kanskje jeg kunne fått oppskriften av noen også ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Kansje legge ut som sticky på passat forume? :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Kansje legge ut som sticky på passat forume? :) har ikke passaten lenger så kan desverre ikke legge ut, men dette står i instruksjonsboka deres, er sikkert mulig å finne på nettet og hvis man leter.. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Dersom service ikke er utført av et Volkswagen-verksted, tilbakestilles indikatoren på følgende måte: - Med tenningen slått av trykkes knotten for tripptelleren under speedometeret og holdes. - Tenningen slås på og knotten slippes. I anvisningsfeltet vises nå den aktuelle service. - Minuttknotten til digitaltidsuret dreies mot høyre (knotten for analoguret trekkes ut. I displayet vises ”service - - - ”. - Tenningen slås av. Først da blir servicen tilbakestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Dersom service ikke er utført av et Volkswagen-verksted, tilbakestilles indikatoren på følgende måte: - Med tenningen slått av trykkes knotten for tripptelleren under speedometeret og holdes. - Tenningen slås på og knotten slippes. I anvisningsfeltet vises nå den aktuelle service. - Minuttknotten til digitaltidsuret dreies mot høyre (knotten for analoguret trekkes ut. I displayet vises ”service - - - ”. - Tenningen slås av. Først da blir servicen tilbakestilt. prøvde dt dr, mn dt funka ikje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 prøvde dt dr, mn dt funka ikje.. Det er tatt rett tur instruksjonsboka til en 99 mod. Jeg prøvde flere ganger før jeg fikk det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 funka på min 99/00 oxo:) sto i service boka .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Gjelder det inspection varselen også? er det service den vil ha da eller? Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Gjelder det inspection varselen også? er det service den vil ha da eller? Ja det er service den varsler om, jeg har fått bort inspection varselen og med å gjøre dette, bare prøv:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Det er tatt rett tur instruksjonsboka til en 99 mod.Jeg prøvde flere ganger før jeg fikk det til Prøvde flere ganger, får dt bare ikje til. funke vel dt samme på en 1998/1999 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg