Gå til innhold

Tåkelys

Ranger emnet

Mr_Q

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tak i tåkelys til audi a3.

Noen som har peil på hvor og pris, evt montering?

har byttet leppa foran til en autodesign leppe, lik den fra rieger, med ferdige huller og skruehuller til tåkelys.

tror de originale tåkelysa skal skli rett inn der.

evt tåkelys med xenon hadde vært bra siden jeg har xenon i hovedlysa. takker for svar

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt tak i tåkelys til audi a3.

Noen som har peil på hvor og pris, evt montering?

har byttet leppa foran til en autodesign leppe, lik den fra rieger, med ferdige huller og skruehuller til tåkelys.

tror de originale tåkelysa skal skli rett inn der.

evt tåkelys med xenon hadde vært bra siden jeg har xenon i hovedlysa. takker for svar

du har ikke et bilde av den fronten? :) har du sett på ebay etter lyktene? jeg har et nytt xenonsett til tåkelyktene om du skulle være interesert

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke et bilde av den fronten? :) har du sett på ebay etter lyktene? jeg har et nytt xenonsett til tåkelyktene om du skulle være interesert

bilde product_info.php?cPath=1912_117_1929_122&products_id=6245&osCsid=fc2c3a9b393c4d44ba25d66ea0215ae7

håper det ble riktig.

Er intr ja, hvor mye skal du ha for det?

info?

hakke sjekka ebay, men skal det:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fronten der liker jeg og! meget pen! :)

det er et h7 sett 8000 kelvin. kjøpte det for 1700. har 2 sett på bilen selv nå og di fungerer meget bra! hadde et "billig" sett før å da var jeg plaget med at bare et lys startet.

okei, samme type xenon som hovedlys altså:)

da er det jo greit.

ja den fronten er meget pen, liker det litt enkelt og greit jeg.

skal titte på ebay i morgen, se om jeg finner noe. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, perfekt passform? gitteret i midten er lett å feste? måtte du vente lenge fra du bestilte til du fikk den?

perfekt på min hvertfall, men varierer sikkert bittelitt for hver fanger.

nei for meg tok det en uke fordi de holder til i tønsberg så jeg bare møtte dem og fikk den.

du bare klipper gitteret litt større enn hullet og bretter det rundt sånn at du får litt å lime på.

veldig enkelt, men husk å klippe ut til slepekroken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider