Gå til innhold

Min Volvo 740

Ranger emnet

-=VoLvO=-740=Tic=-

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
er dette den jeg så på acr i helga? fuska no frykteli da!? dårli mapping eller fuskende orginalsprut?

kjører autronic smc

Muli om det var på fredag?

Men lørdag fikk jeg fri exsos mellom turbo å green da jeg kom ut av pit!! :( da ble det bare tull!

Plagdes litt med Tps sensoren i hele helgen. fjusket da..

Når var det du så ?

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende med et Kinaturbooppsett som holder såpass bra da! Ser ut til å være samme greia som jeg hadde det der. Men solgte videre til en kompis og kjøpte meg en annen før jeg fikk orden på sprutet osv.

Tja.men lite Nm..

men nå skal min og bort :)

:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med STD Kam og kina turbo. satte turtall sperra på 6000rmp.KAn hente litt med å dra den opp til 7 000..

Sier jeg meg veldig fornøyd :)

Henter kansje noen hester til når jeg får turbo trykk justeringen fra Apexi, sa han som mappa biln :)

_FØR_ sommertreffet :)

Plages allerede med feste i 2gir :D

Ut fra mine beregninger kom jeg veldig bra ut :) 299.5Hk i motor :) hihi.

skal ta bilde av effekt kurven :)

Hvilken standard kam var dette med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo ikke være så voldsomt mye å hente på å dra så langt med en a-kam da, selv om jeg ser at kurven fortsetter bare oppover. Når har du fullt ladetrykk? Har du brukt noe justerbart kamdrev eller sånt?

hehe.joda.fin kurve sann sett.

kjørte 1,4 på rulla.

har justerbart kam drev ja. men har ikke justert det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jaggu sent!!

På min har jeg fullt ladetrykk 1.6bar på 3400rpm - Med K-KAM!

Ikke rart du har lavt moment da egentlig. Kina-turboene er kjent for å ha lite wg-hull og slapp wg aktuator. Det hadde i alle fall min. Skener ladetrykket konstant oppover eller?

Hadde du hatt fullt ladetrykk på 3500rpm tror jeg nok du hadde fått noe høyt moment selv også. Nok til å drepe m46 hver dag i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider