bilgal86 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg vurderer å kjøpe med corolla levin ae86. Noen som har erfaring med de bilene, mye feil, rust eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 rust er jo selvfølge på en slik bil! du har ikke mange å velge mellom i norge. så kjøp den første og beste du kommer over Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dafunk Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 di fleste AE86 som er mulig å få tak i har ikke blitt kjørt på salta veier. Så du må tektylbehandle bilen viss den ikke er det. Jeg har en selv som jeg kjører med daglig. Har ikke hatt noen problemer. Motoren skal tåle litt juling. Motoren er basert på en racing-motor. Viss du finner en i det heletatt så er det nesten å bare ta den første du finner. Bilen har blitt super populær over hele verden. FØRSTE MAN TIL MØLLA ;) Siter 1985 Chevrolet Blazer S10 2.8 1986 Toyota Corolla AE86 1.6 1988 Subaru Justy 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hehe, håper man får hentet seg en i neste uke :) Her hvor jeg bor salter de ikke veiene :) En av de få fordelene av å bo oppe i nord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg