Gå til innhold

Hva er "Blow-off-ventil"?

Ranger emnet

VW G3 GTD

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Fordi det rett og slett ikke går an!

pga. motor teknisk sett

Du KAN kjøpe deg en fake dump ja. og du kan få den fake dumpen din til å funke. men da er det FAKE:

Akkurat som unga som kjøper flamer kit for å få flammer ut av sine sure 1.4l almeraer med rice-race potter.

Samma prinsipp.

Dama di kan få seg større pupper ja.. men det er silikon. igjen FAKE:)

you need to let them grow... maaaaaaaaaaan

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du kan ha dump på Diesel ;)

Jeg regner med at begrunnelsen til at du sier dette, er fordi dieselbiler ikke har noe gasspjeld, og at det ikke oppstår vacum i innsuget på dieselbiler.

Dieselbiler trenger ikke dumpventil, siden de ikke har gasspjeld, men noen har en allikevel, pga den "tøffe lyden", som da blir ganske høy pga høyt ladetrykk i dieselbiler.

MEN, det er ikke overskuddsluften som slippes ut, men derimot innsugingsluft, og det negative med dette er at det går ut over bilen ytelse.

jeg legger like gjerne med et koplingsskjema, som forøvrig er hentet fra Golf2.dk, så får vi slutt på denne forholdsvis enkle diskusjonen :)

showpic.php?type=normal&pic_id=9180

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg gjette.. du er fortsatt 16 år med din første bil og syns poppoff er sååååååååååå k3333wlt lizzom?!..

hvorfor ikke skaffe seg en bensin bil davel? og hive på 4 dumper om du føler for det. i forsjellige nyanser og toner. så du får et helt jævla symfoni orkester under panseret.

Jeg selv foretrekker korte innsugsrør åpent filter, mye ladetrykk og UTEN dump!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begrunner selv hvorfor det blir effekttap? det var jo ikke det jeg spurte om?

Og gikk nettopp igjennom tråden her, og jeg kan ikke se at jeg har sagt at jeg vil ha det?

Menne, for å gå tilbake til det vi faktisk snakket om, ga du deg på at det ikke går an å ha dumpventil i Diesel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg gjette.. du er fortsatt 16 år med din første bil og syns poppoff er sååååååååååå k3333wlt lizzom?!..

hvorfor ikke skaffe seg en bensin bil davel? og hive på 4 dumper om du føler for det. i forsjellige nyanser og toner. så du får et helt jævla symfoni orkester under panseret.

Jeg selv foretrekker korte innsugsrør åpent filter, mye ladetrykk og UTEN dump!

hehe, du gjettet feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg VET hvordan du monterer en fake dump på en bil. det vet jo hvem som helst. men en hvilken person med sunn fornuft vet at dette bare er et jalla styr bullshit opplegg å gjøre.

og i mine øyne KAN DU IKKE ha det om du må fake det til. skjønner du hvor jeg vil hen?

Kan et menneske ha 3 bein på kroppen og være praktisk selv om det er påsydd?..

du skjønner hintet mitt?

Og du hakke nevnt at du vil ha det, men det er det du ønsker. Tror du godt vet hva en dump er og at det er det du heletiden har ønsket deg siden du kunne rekke til pedalene i bilen.

og du kommer uten tvil til å droppe nå inn på JALLA TUNING.com og bestille deg et sett slike jævler og montere.. råne rundt stripa og føle deg såååå innavla kul mens alle andre hører den sure dieseln din tikke forbi og poffe som thomas the engine mens de ler av deg:)

Gay-pride

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg VET hvordan du monterer en fake dump på en bil. det vet jo hvem som helst. men en hvilken person med sunn fornuft vet at dette bare er et jalla styr bullshit opplegg å gjøre.

og i mine øyne KAN DU IKKE ha det om du må fake det til. skjønner du hvor jeg vil hen?

Kan et menneske ha 3 bein på kroppen og være praktisk selv om det er påsydd?..

du skjønner hintet mitt?

Og du hakke nevnt at du vil ha det, men det er det du ønsker. Tror du godt vet hva en dump er og at det er det du heletiden har ønsket deg siden du kunne rekke til pedalene i bilen.

og du kommer uten tvil til å droppe nå inn på JALLA TUNING.com og bestille deg et sett slike jævler og montere.. råne rundt stripa og føle deg såååå innavla kul mens alle andre hører den sure dieseln din tikke forbi og poffe som thomas the engine mens de ler av deg:)

Gay-pride

Det er ikke det jeg ønsker nei, nå tok du feil Igjen.

Hva er det du mener er så Fake da? det at du må hente Vacum fra en helt annen plass enn på Bensinbiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår