Gå til innhold

Hva er "Blow-off-ventil"?

Ranger emnet

VW G3 GTD

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ikke?.... vet du vil.. kom igjen.. si.................. RIS KORN ER BLØTE!... si det....

S A Y I T!!!

hehehe... min mening om hverken deg eller diverse bilmerker kommer nok Aldri ut på noe forum. Det lar jeg være opp til den enkelte å få bestemme selv.

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan et menneske ha 3 bein på kroppen og være praktisk selv om det er påsydd?..

lam_med_sju_bein_po_491816c.jpg

Kor den kommer fra all denna offtopicen din? Og kor får du retten til å legge ord i andres munn? og mine bilvalg skal ikke du legge dæ det grann oppi!

Du virke ikke som nå fornuftig kar, og jeg lurer da på hvordan du har fått noen slags lisens til å bestemme hva slags biler som hører til på veien?

Men nå har du nå satt i gang, så da kan jeg si en ting; finner du en liten fellesfaktor på bilene jeg har hatt? ingen av dem er Japsebiler, og hadde jeg latt meg selv synke så lavt at jeg hadde uttalt meg om min mening om japsebiler, så skulle virkelig himmel og hav blitt satt i bevegelse, men akter ikke å la meg selv synke så lavt.

rdl_treff.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår