RedZpider Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hei jeg bare lurer på om det er noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt chevrolet emblem her i Norge. eneste jeg fant på internett var på Ebay og den var i australia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hmm, har du sjekka e-bay i USA da ? tenker nok at du finner der, eller så kan jo Steinar Stolen, Aarnes, Amerikanske Bildeler osv å skaffe da, i USA så får du nok tak i det hos Year One, NPD osv Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 NOE bedre beskrivelse av emblemet/merke kan du vel gi? Hva det skal brukes til? Hvor stort det skal være? Farge? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedZpider Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Chevrolet er jo det pluss tegnet på en måte, vil ha i gull. her er link til den jeg fant på Ebay australia: http://cgi.ebay.com/GOLD-CHEV-BOWTIE-badge-emblem-GENUINE-NEW-chevy_W0QQitemZ230158963738QQihZ013QQcategoryZ102358QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem jeg tror jeg søkte på Ebay over hele verden.. for fant masse i USA og men den jeg ville ha var kun i australia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Den linken der tar deg til e bay USA, men delen er i Australia, men det er jo bare å kjøpe det emblemet der, er ingen problemer å handle med folk i Australia Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hva med å oppsøke nermeste GM (Gambia Motors) forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg