VW G3 GTD Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Har lyst til å ettermontere pollenfilter/kupèluftfilter på golfen min, noen som har gjort det før? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bump Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bump Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Tror caddy har en pollenfilter boks som kan passe på golfen... Mener jeg så en slik på jobben engang og tenkte på denne tråden med en gang.. så ut som den kunne passe i vannkassen til golfen.. vet desverre ikke no mer enn det, men sjekk ut caddy(altså ikke den gamle caddyen, men den som kom etter den.. 96model ca... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Her har du ikke gjort grundig nok forarbeid i letinga! Morimori eller hvaf han heter har en fin-fin DIY på detta (en improviasasjon. Den finner du her: http://www.vwgolf-mk2.com/epollenfilterinstallation.html Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er kjempenkelt.. Jeg har pollen.. så jeg tok meg en tur til biltema.. kjøpte meg et pollenfilter beregnet på en Seat. Dette fordi den hadde samme bredde som "grovfilterplastikktingen* i golf. Lengden på filteret var ca 3 ganger så langt.. klippet til, og hadde nok til tre filterbytter. Fungerte helt konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 ingen tvil om at jeg skal gjøre det på min bil da! Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg