Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Kanskje noe å tenke på om ett par års tid når det er valg igjen... Mange av bilene som idag går på veiene som ikke er godkjenet vill jo ha vært det bare avgiter og tjenestemenn hadde kunnet bruke sunn fornuft!onfiredevi Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Bilene som Stein Arne Lindvall (Pjokken) har byggd burde jo komme med på lista over eksteme biler. Opel Rekord'n, Corvetta med hel aluminiums motor, Caravellen. Noen flere som er enige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Rekorden var jo for sin tid en riktig versting! Testet av TUFF i Tyskland hvis jeg ikke husker feil! Er nok en på listen ja! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Bilene som Stein Arne Lindvall (Pjokken) har byggd burde jo komme med på lista over eksteme biler. Opel Rekord'n, Corvetta med hel aluminiums motor, Caravellen. Noen flere som er enige? Som Bowietwister påpeker så var Rekorden rå for sin tid. Corvetten tenkte jeg på når jeg satte opp min liste over råe biler, men den kom ikke helt med ;) (Dog utrolig tøft med en sånn bil med psyk finish og som brukes på veien, på banen og går ti-sekundere på Gardermoen rullende på 18" gatedekk!) Caravellen har jeg ikke sett noe til ute 'på veien'? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Recorden var vel bremsa til ca 900 hk siste gangen den var i sammen... Så den hadde vel kommet opp mot dagens "råeste"... Den sorte Corvetta var syk...å den Alublocka vi har diskutert jeg og era, er vel ett nybygge tilsvarende den sorte, men sikkert sykere... Caravellen kommer til å bli hinsides ALT når den engang kommer ut...Perfeksjonisme kommer til å få en ny mening liksom... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Men etter det folket mener... Så er det kun en ting som gjelder: 1. Kjøre helst tilsvarende strekning som fra vestlandet til Rudskogen... 2. Kjøre på Rudskogen...rundt rundt...(men INGEN skriver om hvor mye personen skal satse....) 3 Kjøre hjem igjen... 4. skal kunne brukes om sommeren... 5. ha skilt og være nogelunde i bra teknisk stand... 6. ALDRI kjøre bilen i buss eller på henger med kassebil forran så en kan ha med seg ting og tang og Campingutstyr... Mao. Ligge på hotell! Min konklusjon... få tak i en ca 91-96 corvette, kaste oppi en LSx , twinnturbo, elsprut 1000hk, 6 trinns manuell......kjøre halve jorda rundt og på bane... Så ville man vært en av "gutta":flushit: (men detta blei vel for enkelt og for dyrt...):D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Motoren i Caravella er den fra Rekord'n, dog endel modifisert. Husker ikke hvor mye den bremsa i benken til Ringstad men det var godt over 1000 hk... Sto en liten story om den i Right On for ei beite sida. Har hørt at Rekord'n skal bygges opp igjen. En annen rå bil han hadde var jo den Merca med corvette motor og driverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Å for de sarte sjeler som mener Råsa-fare er en reinspikka drag bil med 615 cid motoren... Ja de kan sove godt i natt... Da jeg kommer til å rive ut den motoren fra den bilen i løpet av neste uke, sette 615 i stua, der den alltid har stått, å er vel ganske sikker på at den ALDRI kommer i den bilen noe mer... Startmotor er allerede handlet inn... :flushit: hvor 615 kommer til å havne?? Ja... time vill show.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Motoren i Caravella er den fra Rekord'n, dog endel modifisert.Husker ikke hvor mye den bremsa i benken til Ringstad men det var godt over 1000 hk... Sto en liten story om den i Right On for ei beite sida. Har hørt at Rekord'n skal bygges opp igjen. En annen rå bil han hadde var jo den Merca med corvette motor og driverk. Mersa, ja, men det er vel ikke annet enn et superbra bygge...ikke noe versting akkurat med sine 400hk. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Nei noen versting var det ikke men, den var godkjent og utrolig gjennomført. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Nei noen versting var det ikke men, den var godkjent og utrolig gjennomført. ... og det gjelder vel alt av bygg fra den kanten. Imponerende greier, helt klart. Kom på en annen rå "gatebil" nå også, og det er Chevellen til Vidar Johansen. Egner seg vel dårlig til å svinge med, men ble i hvert fall tidligere kjørt til og fra f.eks Gardermoen hvor den gjorde bra fra seg :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Å for de sarte sjeler som mener Råsa-fare er en reinspikka drag bil med 615 cid motoren... Ja de kan sove godt i natt... Da jeg kommer til å rive ut den motoren fra den bilen i løpet av neste uke, sette 615 i stua, der den alltid har stått, å er vel ganske sikker på at den ALDRI kommer i den bilen noe mer... Startmotor er allerede handlet inn... :flushit: hvor 615 kommer til å havne?? Ja... time vill show.... Hvorfor denne helomvendingen nå når du begynte og ha ting på g? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hvorfor denne helomvendingen nå når du begynte og ha ting på g? Bilen skal vel gjennom en EU kontroll innen 7 måneder... Så den skal iallefall gjøres så fort som mulig...Å da er det vel liten vits å stille opp med 615:afro å... Blir jo bare mas å ha i den teite motoren,... Råsa skal og bør kjøre daglig, å det funker ikke med 615... 615 passer fint i stua, skal bare lage glassplate til den...:flushit: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 En riktig gatebil den Chevellen til Ratata :) :kiss :cheers: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Gatebil ja hehehe det er akkurat hva man definerer det som bare det har skilt. Dvs alt med skilt er gatebil... MEN i min verden er verken Rosa fare eller annet i syk pro mod tilstand gatebil. En gatebil kjører man på treff og hjem igjen og tar gjerne turen i butikken el. Just my 2 cent... Mvh Era Som kjørte 60 mil til treff i helga gassa vilt med bilen hele lørdagen og kjørte hjem. Mens svenskene sto bare å gapa mens vi pakka bilen og de sveiva bilene vi kjørte fra på henger... LOL Konge! Gatebilen sin det. :win Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.