Gå til innhold

Soting av ruter ?

Ranger emnet

Megamann89

Anbefalte innlegg

Bakruta må vel være såppas gjennomsiktig at man kan se utrykningskjøretøy gjennom den, hvis ikke bilen er levert originalt som "skapbil"?

Når det kommer til rygging, så er vel speil opfunnet?

Lenge siden jeg har brukt invendig speil nå gentlig...justerer speilet rett opp, så jeg slipper å sei det.

Er bare irriterende å se i det.(eller er det for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om flere ting samtidig? hehe!)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakruta må vel være såppas gjennomsiktig at man kan se utrykningskjøretøy gjennom den, hvis ikke bilen er levert originalt som "skapbil"?

Når det kommer til rygging, så er vel speil opfunnet?

Lenge siden jeg har brukt invendig speil nå gentlig...justerer speilet rett opp, så jeg slipper å sei det.

Er bare irriterende å se i det.(eller er det for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om flere ting samtidig? hehe!)

Ser du bedre gjennom ei sota bakrute ved å se via speil en å se rett bak????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke rett bak bilen med sidespeilene da... Hvis du ikke har en veldig snodig vinkling på dem :-)

Men de er ypperlige å bruke når man skal rygge. Ellers hadde vel ingen trailersjåfører kunne rygget før ryggekamera ble oppfunnet?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sotet alle de bakre vinduene(Grand Voyager) med den mørkeste filmen hos CD Bildeler, og det skal være temmelig mørkt ute før man ikke ser NOE ut gjennom den. Men det er umulig å se inn i bilen.

Og utvendig speilene er jo til for å brukes da, sjelden jeg ser ut bakruta når jeg rygger. Men så er jeg vant til å kjøre lastebil også, så det kan være en vanesak.. Samme som det blir en vanesak å kjøre med mørke ruter, tenker ikke noe over det, for jeg ser det jeg trenger å se. Har sotet rutene framme også, bare litt lysere.. Og når man blir vant det blir det nesten litt ubehagelig å kjøre ned vinduet så det kommer lys inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider