Megamann89 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Lurte på om det er lov å sote bakruta ? .Skal skjule noe i bagasjen så vil ha noe som er god og se ut av , men ikke inn. Noen ambefalinger ? Merke , forhandler osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 det er fullt lov å sote bakruta, men det er problem å se ut spesielt når det er mørkt ute, blir vanskelig å rygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Bakruta må vel være såppas gjennomsiktig at man kan se utrykningskjøretøy gjennom den, hvis ikke bilen er levert originalt som "skapbil"? Når det kommer til rygging, så er vel speil opfunnet? Lenge siden jeg har brukt invendig speil nå gentlig...justerer speilet rett opp, så jeg slipper å sei det. Er bare irriterende å se i det.(eller er det for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om flere ting samtidig? hehe!) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Er bare å sote i vei :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Bakruta må vel være såppas gjennomsiktig at man kan se utrykningskjøretøy gjennom den, hvis ikke bilen er levert originalt som "skapbil"? Når det kommer til rygging, så er vel speil opfunnet? Lenge siden jeg har brukt invendig speil nå gentlig...justerer speilet rett opp, så jeg slipper å sei det. Er bare irriterende å se i det.(eller er det for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om flere ting samtidig? hehe!) Ser du bedre gjennom ei sota bakrute ved å se via speil en å se rett bak???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Trenger ikke se gjennom bakruta hvis man bruker sidespeiliene sidespeilene da skjønner du. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Trenger ikke se gjennom bakruta hvis man bruker sidespeiliene sidespeilene da skjønner du. Ser ikke rett bak bilen med sidespeilene da... Hvis du ikke har en veldig snodig vinkling på dem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ser ikke rett bak bilen med sidespeilene da... Hvis du ikke har en veldig snodig vinkling på dem :-) Men de er ypperlige å bruke når man skal rygge. Ellers hadde vel ingen trailersjåfører kunne rygget før ryggekamera ble oppfunnet? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Vel selv trailer sjofører kan ikke magisk merke om det er folk bak bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Nei, dem går ut å sjekker før dem rygger. Funker fint det også. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har selv sotet alle de bakre vinduene(Grand Voyager) med den mørkeste filmen hos CD Bildeler, og det skal være temmelig mørkt ute før man ikke ser NOE ut gjennom den. Men det er umulig å se inn i bilen. Og utvendig speilene er jo til for å brukes da, sjelden jeg ser ut bakruta når jeg rygger. Men så er jeg vant til å kjøre lastebil også, så det kan være en vanesak.. Samme som det blir en vanesak å kjøre med mørke ruter, tenker ikke noe over det, for jeg ser det jeg trenger å se. Har sotet rutene framme også, bare litt lysere.. Og når man blir vant det blir det nesten litt ubehagelig å kjøre ned vinduet så det kommer lys inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 ok. Men er det noe annet enn sotefil man får tak i ,som gjør at man ikke ser inn ,men godt ut ? Vis ikke det fines, hadde det vært bra om dere kom med forslag til sotfilm som er bra, og hvor man får kjøpt det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg