Gå til innhold

logo til mine forsterkerkasser :)..

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

jeg driver nå å lager forsterkerkasser til forsterkera mine som vil på en måte

"flyte" i bagasjerommet på 4 søyler... med vifter og greier i... men så lurer jeg på...

disse kassene skal ha ett frontparti som er tøft.. hele kassa skal trekkes i skinn

men den veggen som er forran på kassa skal skjæres ut og være tynn så det er lett å skjære i den...og ligge åppå plexiplata....

så det jeg skjærer ut vil plexi og forsterkeren synes med neon og greier... å da lurer jeg på

åssen logo?... noen som har noe å bildet eller forslag til åssen logo det kan være?...

de ordene som den logoen helst må være innen er... PIONEER, PUNK (musikkstilen min og mye av stilen til bilen),

OPEL, VECTRA, DB DRAG eller noe rundt der...

så en punklogo, eller opellogo, eller noe pioneer greier hadde vært kult... .. kan også

gravere noe i glasset men da må det jo uansett være en ramme rundt..så man ikke ser kantene på plexiglasset..

bilder på åssen kassen er nå

genscrap.aspx?id=8884

genscrap.aspx?id=8885

genscrap.aspx?id=8886

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. mange bra forslag... synd ikke pioneer bruker logoen sin lengre.. den krusedullen.. ellers kunne jeg hatt den... problemet med å ha opelmerket eller anarkistmerket er att når man skal skjære det ut blir det løse biter og greier.. feks i o'n eller a'n.. skal helst være en logo.. ikke bokstaver..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer. Det blir stilfult.

Alt annet høres så jalla ut. Det ser ut til og bli et jævla bra bygg, ikke ødelegg det med en harry logo eller noe sånt.

Pioneer gravert inn i plexiglasset, opplyst av neon/dioder blir smoooth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider