infested Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jeg driver nå å lager forsterkerkasser til forsterkera mine som vil på en måte "flyte" i bagasjerommet på 4 søyler... med vifter og greier i... men så lurer jeg på... disse kassene skal ha ett frontparti som er tøft.. hele kassa skal trekkes i skinn men den veggen som er forran på kassa skal skjæres ut og være tynn så det er lett å skjære i den...og ligge åppå plexiplata.... så det jeg skjærer ut vil plexi og forsterkeren synes med neon og greier... å da lurer jeg på åssen logo?... noen som har noe å bildet eller forslag til åssen logo det kan være?... de ordene som den logoen helst må være innen er... PIONEER, PUNK (musikkstilen min og mye av stilen til bilen), OPEL, VECTRA, DB DRAG eller noe rundt der... så en punklogo, eller opellogo, eller noe pioneer greier hadde vært kult... .. kan også gravere noe i glasset men da må det jo uansett være en ramme rundt..så man ikke ser kantene på plexiglasset.. bilder på åssen kassen er nå Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 anarkist logo da ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 graver logo inn i plexiglasset. borr hull rundt på endene på plexiglasset og monter inn dioder. da vil kun logoen lyse opp da diodene peker mot den i glasset ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ja har tenkte på det også.. men uansett må jeg ha en ramme... kantene på plexiglasset må ikke synes.. og det vil jeg skal se litt tøft ut.. :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 klovnester :P.. hehe har interessert med veldig for anarkien.. men... demonstrering er ikke min stil.. og trur det blir litt jall med det på forsterkerkassa :P.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 opp Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ingen? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 En gigantisk penis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hva med et halv anarkist merke og et halvt opel? =P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hva med "sponset av mordi" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panaquel90 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Eller gjøre det enkelt. Bruke symbolet på en utfordring vi kjemper mot hele tiden: Symbolet for ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 haha.. mange bra forslag... synd ikke pioneer bruker logoen sin lengre.. den krusedullen.. ellers kunne jeg hatt den... problemet med å ha opelmerket eller anarkistmerket er att når man skal skjære det ut blir det løse biter og greier.. feks i o'n eller a'n.. skal helst være en logo.. ikke bokstaver.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Pioneer. Det blir stilfult. Alt annet høres så jalla ut. Det ser ut til og bli et jævla bra bygg, ikke ødelegg det med en harry logo eller noe sånt. Pioneer gravert inn i plexiglasset, opplyst av neon/dioder blir smoooth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg