Morel Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Nå er XXX'en i hus, og jeg må si det er det råeste jeg noen gang har sett:tannløs: Og jeg tror denne bassen er heftig nok for meg ei beite ja. Tror jeg kommer til å kjøre en US Amps md3d på den i 1 ohm, blir da 2000wrms. Burde være kurant det? Stig-- Eller kanskje to MD3D? :partyon: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Eller kanskje to MD3D? :partyon: Mvh Pål Hehe ja kanskje det;) Gir du meg et godt tilbud så kanskje jeg slår til vettu hehe btw: Har du snakket med han Håkon om kvitering og kjøpsbevis på XXX'en? Stig-- Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 2 MD3D på en xxx15 kan jeg tenke meg er morro.. da kan du jo begynne å tenke i retning dBdrag og ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ja det hadde vært gull det :D Men dyyyrt hehe Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hehe dyrt = morro :) så får du ta turen mot vestfold når du er ferdig, så vi kan måle :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Den er go vettu :) Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hehe ja kanskje det;) Gir du meg et godt tilbud så kanskje jeg slår til vettu hehe btw: Har du snakket med han Håkon om kvitering og kjøpsbevis på XXX'en? Stig-- Send meg en mail på post@morel.no så tar vi det derifra. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg