Gå til innhold

Vil ha nye topper...

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Air 63

Det er ikke den orginale typen, er ikke helt sikker selv på hvilken årgang og sånnt de er.. Men en j kjenner (som sikkert du kjenner oxo) har sjekka opp detta for meg, og de er helt greie til mitt bruk..

Okey men ikke betal for mye for de nye stål topper fra Dart koster 5-6lapper så 2-3lapper mere er ikke slike topper verdt synes nå jeg.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på å sette inn 202, 160... Får se hva d blir til.

Det er til go`bilen min..

Mener du at toppane ikke har 2.02 ogt 1.60 ventiler???

I så fall er det ikke mye mikke mus over de... :rolleyes:

Men mindre ventiler gjør ikke noe det så lenge du ikke skal trimme verst er det en fordel da du får høyere gass hastighet og dermed mere bunndrag ogmidtregister.

Billigere og kjøpe nye komplette dart sportman topper da en og sette i store ventiler i de toppane du har kjøpt...

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Mener du at toppane ikke har 2.02 ogt 1.60 ventiler???

I så fall er det ikke mye mikke mus over de... :rolleyes:

Men mindre ventiler gjør ikke noe det så lenge du ikke skal trimme verst er det en fordel da du får høyere gass hastighet og dermed mere bunndrag ogmidtregister.

Billigere og kjøpe nye komplette dart sportman topper da en og sette i store ventiler i de toppane du har kjøpt...

Era

Kan få dem ferdi med 2.02 / 1.60 for cirkus 3K..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få dem ferdi med 2.02 / 1.60 for cirkus 3K..

Oh hvor mye mere gjøres? skal du ha glede av store ventiler trenger kanalene og være større.

Hvor mye skal han Camaro Cab ha for de Vortec toppane sine?

Etter og ha kjørt motor med de ville jeg brukt de ferdige for blyfri og greier er de også nå de toppane du har finne trolig ikke er.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider