Gå til innhold

Subwoofer i 190e

Langseth88

Anbefalte innlegg

hei.

Tenkte jeg skulle sprite opp anlegget i min 190e -92.

Leste noen plasser at siden bensintanken ligger mellom baksetene og bagasjerommet, kan lyden bli veldig isolert. Men nå har det seg at jeg har et lite rom på hattehylla, et sånn for førstehjelpsskrin. Lurte på om det ville bli betydlig bedre lyd hvis jeg drar ut denne, og sette netting eller noe over hullet, slik at lyden fra bagasjerommet kommer rett inn.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er forskjellen med aktiv og ikke aktiv sub er at ved aktiv sub sitter som oftest forsterkeren ferdi bygd fast i kasse, mens med ikke aktiv må man koble til en forsterker for å få den aktiv;)

har selv lagd anlegg i min 190E og kan ikke klage på lyden i forhold til hva jeg har betalt, og det er ca like god lyd i bilen min som i bilen til en kompis med samme anlegget.

Mvh

Stian

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette hadde vært noe:

http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=46&cat2=158&id=1891

http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=42&cat2=144&id=1812

Men hadde spurt på bilstereo forumet om dette :)

Som sagt så må du bare lage hull i hattehylla og få trykket opp dit ;)

ambefaler ikke å handle på megabillig, kjøpte forsterker og noe greier der, tok ca 6mnd før jeg fikk pakken og når den gikk i stykker nektet dem på at det var garanti sak (hadde da hatt den sirka en uke i bilen).

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider