burnoutking Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Skal smålakkere litt på bilen min. Skal lakkere fangere foran og bak, sidelister, dørhåndtak, list over skilt, grill og øyelokk og kanskje bakluken. Hvor mye vil dette koste, med herder; tynner; lakk; plastgrunning; filler ++? Sparkel har jeg. Noen billige steder i Rogaland, eller noen på forumet som skaffer billig? :spin Lakkoden er forøvrig "LB6N Aqua". Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 *host* *hark* *kremt* :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Tja, ta å ring til diverse lakkleverandører i omådet der du holder til og hør på priser med dem, og husk klarlakk da, B6N er vel Metallic eller Pearl om jeg husker rett Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg