chiptune Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hei. Har et lite startproblem på min A4 1.8T. Bilen starter, men så stopper den plutselig, og turtelleren blir stående i ro på tomgangspunktet. Når jeg prøver å vri om tenningen igjen, så er bilen helt død. Ingenting fungerer, hverken stereo eller belysning. Jeg prøvde å ta ut de fleste sikringer for å se om det var noen som var gåen, men det var det ikke. Men når jeg hadde tatt ut alle sikringene og satt dem i igjen, så startet bilen igjen, men akuratt det samme skjedde en gang til. Hva kan være galt? Er det noe sikkerhets greier som styrer at all strømmen på bilen forsvinner? På forhånd takk:) Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jordfeil eller et ødelagt rele? gjort noe med biln i det siste da? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metric Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 En kamerat av meg hadde et noe lignende problem. Måtte bare prøve masse ganger, plutselig så gikk det greit. Og bilen gikk som vanlig. Når bilen først hadde gått i over 20 sek, så var det ikke noe fare med at den stoppet. Viste seg hos han at han hadde noe feilkoder i hjernen på bilen. Etter å ha undersøkt den hos Audi forhandler, husker ikke hvordan eller om han fikk fikset det dessverre. Hans var en 2.6 -96 Siter Audi A6 1.8TQ 1998 Audi A6 1.8T 1998 - Til salgs!! Audi A4 1.8 1997 - solgt Audi 80 1.8E 1987 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg