Gå til innhold

Xelent tx1200A med SS XXX-15

Ranger emnet

BaSsKiCkEr

Anbefalte innlegg

den nye tx1200a er ikke så lenge siden kom på lager, men den er testet, og fungerer overaskende. di er linkbare opp til 8 stk, og er stabil ned i 0,5ohm. så på ssxxx 15 så vil disse fungere helt rått, med nok strøm og ned i 0,5 ohm.

kontakt oss for pris. vi leverer også alt fra Xelent og Soundstream.

Hilsen Kenneth Andersen

Andersen-audio

http://www.xelent.no

Andersen-audio

Play it loud and die trying

---------------------------------------------------------------------------

VW corrado g60 Lysholm

Audi a4 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om å kjøpe mer enn en xxx-15 nå til å begynne med, så blir vel vanskelig å få koblet den ned til 0,5 ohm?

Grunnen til at jeg spurte var at jeg fikk et tilbud på denne forsterkeren.

Planen er å bruke en XXX-10000D, men ble frarådet dette på en måte da den vist ikke yter skikkelig før rundt 18 volt?

Er det stort problem å få 18 volt i bilen?

Ja Harre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spurte var at jeg fikk et tilbud på denne forsterkeren.

Ja det tror jeg på.

Planen er å bruke en XXX-10000D, men ble frarådet dette på en måte da den vist ikke yter skikkelig før rundt 18 volt?

Den yter ikke 100% før den får 17-18 volt, helt riktig, men den yter da heftig nok med 13-14 volt også.

Er det stort problem å få 18 volt i bilen?

Nei, bare kostbart, kraftig nok batteripakke, separat dynamo ++

snakker fort om 25-30 000kr

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gud vet hva den yter i praksis på en XXX-15, men det er hvertfall svært ubehagelig å sitte i nærværet av en kombo xxx-15/xxx-10000D.

Nøler ikke med å anbefale kombinasjonen, men ikke umulig at man ikke TRENGER så mye som xxx-10000D for å lage liv med den bassen. Har ikke hørt den på noen mindre forsterkere som xxx-6500D, f.eks.

For øvrig er ikke XXX-10000D noe man bare slenger baki bagasjen, STORE ytre mål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider