sInnzYk Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hei, nå har jeg fått kjøpt meg "pendlerbil" :) vil ikke bruke opp radoen i bare kjøring så ble en g3 tdk :) Henter bilen i morgen, så da blir det nok noen bilder i løpet av helga Det som er gjort med bilen er ikke mye -Senka 40mm -Tona ruter rundt om -15" alu sommer ( skal byttes ut ) Skal gjøres: -Klare lykter rundt om -Emblemsfri grill -Badlook -16 eller 17" felger med litt kant Hvis noen har g4 lykter, badlook eller emblemsfrigrill liggende, så skrik ut :) Noen bilder fra annonsen: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Stilig! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 se der ja godt å se at du tar til fornuft igjen.. va selger du 15 tommerne dine for a?? sliter fortsatt på 13 tommere noe som ikke ser bra ut i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Fin farge ;D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 se der ja godt å se at du tar til fornuft igjen.. va selger du 15 tommerne dine for a?? sliter fortsatt på 13 tommere noe som ikke ser bra ut i det hele tatt.. :D ja, må nesten ha ei pendlerbrakke.. hmm, vet ikke helt hvor mye jeg kan ta for dem, sitter nesten nye dekk på dem og. Du kan jo komme med et bud :) men må finne meg noen andre felger selv først. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Fin farge ;D takk for det :) blir bra bare jeg får på noen andre felger, og får gjort noe med fronten. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 skrik ut hvis dere vet om noen g4 lykter, badlook og emblemsfrigrill :D hvis noen som vet om noen billige nettsteder som selger, så si ifra Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 http://www.tmtuning.com er jo genial synes jeg og mange her inne som har erfaring med de.. 15tommere står jo ikke så høyt i pris i dagens marked.. 1000 kr er bydt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 http://www.tmtuning.com er jo genial synes jeg og mange her inne som har erfaring med de.. 15tommere står jo ikke så høyt i pris i dagens marked.. 1000 kr er bydt.. den er grei :) skal vurdere det så fort jeg finner nye felger:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 da var bilen henta :) er meget fornøyd :spin Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 grattis! pen bil dette der. Var å såg på en akkurat likedan GTD i trondheimsområdet for en mnd siden. Meget stilig inni med sport-seter og sånn.. Men utenpå var den helt opprustet. Bak plastikken var det knekkebrød over alt. Sliter bilen din med rust? Hvilken modell er det og hvor mange km's? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 er jo ikke stil å stikke under en stol det at bak skjrmbredderne skjuler det seg litt av hvert.. hadde en kompis som hadde en vr6 med breddere og under de var det myyyyyyyyyyyye kjeks men såg det ikke før han skulle lakkere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 grattis! pen bil dette der. Var å såg på en akkurat likedan GTD i trondheimsområdet for en mnd siden. Meget stilig inni med sport-seter og sånn.. Men utenpå var den helt opprustet. Bak plastikken var det knekkebrød over alt.Sliter bilen din med rust? Hvilken modell er det og hvor mange km's? takk for det :) den er veeeldig lite rust på den. Er bittelitt i ene hjørnet på bakruta, og under høyre frontlykt. Har ikke sett noe mer, bilen er hel og pen i lakken :) den har gått 198k ikke mye til å være diesel Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 er jo ikke stil å stikke under en stol det at bak skjrmbredderne skjuler det seg litt av hvert.. hadde en kompis som hadde en vr6 med breddere og under de var det myyyyyyyyyyyye kjeks men såg det ikke før han skulle lakkere:) du sier noe der :) men etter det jeg har sett så ser det veldig bra ut, så har nok vært heldig der :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 du sier noe der :) men etter det jeg har sett så ser det veldig bra ut, så har nok vært heldig der :) Det lover bra for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg