golf gti:) Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 skrik ut hvis dere vet om noen g4 lykter, badlook og emblemsfrigrill :D hvis noen som vet om noen billige nettsteder som selger, så si ifra jeg kjøpte hella lykter fra ebay.. med frakt kom de på nesten 2000!! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-MK3-3-III-VR6-HELLA-GTI-Headlights-MK4-Look_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ019QQitemZ290147583085QQrdZ1QQsspagenameZWDVW eller disse? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-MK3-3-III-Black-Headlights-MK4-HELLA-Look_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ019QQitemZ290149085259QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 mye pene lykter.. åssen tror dere det blir med svart bakgrunn på dem? har fått tak i felger også nå :D 16" med kant med 205/45 dekk, ganske pene felger kommer bilder så fort jeg får vaska litt si ifra hvis dere vet om noe små "styling" :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hey type felger har du fått tak i deg da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hey type felger har du fått tak i deg da?? husker ikke i farta hva dem heter:P kommer noen bilder nå:) møtte deg forresten i sta.. på vei hjem fra skarnes.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Noen nye bilder, bekalger dårlig kvalitet, men er tatt med mobil.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 husker ikke i farta hva dem heter:P kommer noen bilder nå:) møtte deg forresten i sta.. på vei hjem fra skarnes.. yupp så det var deg etterhvert .. fikk med meg blinken din:) felgene dine heter forresten oz volcano.. såg bra ut det der..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 yupp så det var deg etterhvert .. fikk med meg blinken din:)felgene dine heter forresten oz volcano.. såg bra ut det der..:) jada :) synes de ble mye bedre enn de gamle :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jada :) synes de ble mye bedre enn de gamle :) hva har skjedd med de gamle da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hva har skjedd med de gamle da?? bytta de her med de gamle + noe mellomlegg.. så beklager det :P men fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til..:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 bytta de her med de gamle + noe mellomlegg.. så beklager det :P men fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til..:) det er helt greit.. etter det jeg vet bor vi i et fritt land hvor man kan gjøre hva man selv ønsker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti:) Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 mye pene lykter.. åssen tror dere det blir med svart bakgrunn på dem? har fått tak i felger også nå :D 16" med kant med 205/45 dekk, ganske pene felger kommer bilder så fort jeg får vaska litt si ifra hvis dere vet om noe små "styling" :) tror din blir veldig pen med svarte lykter, jeg syntes det er pent når man har mørk bil værtfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg