waaland Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hei. Jeg har en Golf 3, 1993 modell som jeg har lyst å bygge nytt gulv i bagasjerommet, da det som er der nå er veldig ujevnt, og det er da umulig å bygge anlegget slik jeg vil ha det. Jeg har 2 sub'er, en Kicker Comp 12", og en Sony Xplod 12" (kassen er Xplod, står et billig element i da jeg har sprengt Sony-elementet) som jeg skal ha stående mot seteryggen, mens forsterkerene skal jeg ha liggende mellom sub'ene og bakluken med kondensatoren mellom forsterkerene. Forsterkerene er begge Blaupunkt, den ene er en THA-280 og den andre er en THA-480. Hvordan bør jeg gjøre for å enklest mulig få laget helt flatt gulv i bagasjerommet? Håper noen her inne har en god løsning på problemet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ta ut nåværende gulv, legge på en passe stor plate, tegne rundt, kutte det til, sette inn plata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 bruke pappmal, hvis det er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 http://www.bilforumet.no/bilstereo/132019-uff-for-en-tabbe.html her er og et godt tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waaland Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Takker for svar. Sliter med å bruke pappmal men å bruke det gamle gulvet som mal var da ingen dum ide. At jeg ikke tenkte på det. Takk for hjelpen, så får vi se hva jeg finner i den andre tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 ville anbefalt pappmal siden dette vil i de fleste tilfeller bli mer korrekt :) papp kan du få tak i lett ved å spørre i matbutikker Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg