Bmw Mpower Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 bor på herøya i porsgrunn.... har to corradoer,en g60 og en vr6.her er det lov å komme og se... g60 er egentlig til salgs og, gjenstår litt skruing og en eu godkjenning. Sender du meg nr ditt på PM:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Da fikk jeg endelig prøvd en corrado! Fant ut av at en kammerat av dama hadde en, så da fikk jeg sett og prøvd den! Var en 90 mod g60. Syns den gikk ganske bra, var visst chip på den også. Han var faktisk også intersert i å selge den. Så da må jeg få solgt bmw'n fort! Da er det på tide med nye spm! -Hvordan er det å bytte til den nye dashbordet? Er det i det hele tatt mulig? -Hvor mye koster det å overhale kompressoren? -Hva må til for å evt stille opp trykket, og montere dumpventil? -Går den an å bytte til det speedometeret som har digital km teller? -Hvor mye ligger sånn ca et ok hel eller delskinn int.? På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Kan jo alltids få se på min når jeg har fått den ferdig overhalt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Blir litt langt unna for min del, men takk=) Har fått sett på et par så nå har jeg fått et inntrykk. Tror ikke det er lenge til det blir en på meg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 utrolig vanskelig det skulle være å få seg en corrado da! Leiter hele tia uten å finne en perfekt en! Hvis noen er int kan blien min tas som innbytte pluss evt et mellomlegg fra min side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Husker jeg sikla på Corrado selv, og sikkert derfor jeg titter innom en gang iblandt :P I Skien så gikk det (om det ikke går ennå) en sort Corrado vr6, fete felger, godt senka og noe NA Tuning. Det var et syn og følelse i seg selv å se/høre den dra på med en skikkelig kvass vr6 motor røska den lett hjula fra bakken. Bilen hadde greit grep, men stort sett alltid når han tømte et gir så brølte det skikkelig godt i effektpottene. Gud for en deilig lyd. Hadde jeg på den tida kommet over en vr6 fin nok til min pris, hadde jeg ikke hvert i tvil. Men klart det frister med litt pustehjelp under panseret. Artig lyder der oxo :P Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 burde jo kanskje ta med annonse te bilen min da...:rolleyes: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1600204 Hehe vr6 hadde vært greit å hatt det! Men nøyer meg fint med g60 å! Har aldri hatt corrado så tenkte å begynne med en g60 og kanskje oppgradere til en vr6 etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 da er det noen nye spm igjen gitt! Er 91 mod. corrado 1,8l g60 injection el forgasser? De listene som går langs bilen på sidene..på bl.a døra. Er de limt eller klipsa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hehe er injection ;) listene er limt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ok takk=) Syns det er finest uten de listene, så da er de bare å ta av da..! når det er for mye avgass..hva kommer det av? Er det katalysatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg